Skocz do zawartości


specjalnie zdrapałem farbę z tabliczki, jednak chyba we Włoszech też coś robią.

Co widzimy na zdjęciu Farmtrac 7110?

Ciągnik Farmtrac 7110 pracuje na placu gospodarstwa, prezentując swoją moc 110 KM, co umożliwia wydajną obsługę różnych maszyn rolniczych. Napędzany silnikiem Perkinsa, ten ciągnik oferuje doskonałe połączenie wydajności i niezawodności, a jego 4-cylindrowa jednostka o pojemności 4,4 litra zapewnia efektywność i mocną wydajność. Wyposażony w skrzynię biegów Carraro, Farmtrac 7110 gwarantuje płynną i precyzyjną jazdę, co jest nieocenione w trudnych warunkach terenowych. Na zdjęciu, maszyna współpracuje z innym sprzętem, pokazując swoją zdolność do obsługi szerokiego zakresu zadań przy pracach rolniczych na gospodarstwie.


Rekomendowane komentarze

Nie ma innej tabliczki. Nawet wg instrukcji: http://pronar.pl/pdf/instrukcje/CIAGNIKI/PRONAR%205340/388N_UM_5340_2A_02_2016_PL.pdf

Ciekawi mnie czy taką samą tabliczkę ma Lindner Geotrac 84EP bo tylny most i skrzynia biegów jest na 99% taka sama. W broszurach maja podane tez że to ZF-STEYR a chyba raczej taka firma raczej tureckiego "zamiennika" by nie stosowała w tak drogich ciągnikach. Nawet na ich stronie jest wzmianka "Skrzynia biegów Geotraca 84ep pochodzi z zakładów montażowych ZF w Steyr w Austrii. Poprzez swoją dokładną pracę pracownicy tej fabryki chcą osiągnąć jedno: Jakość – Made in Austria."

 

http://www.lindner-traktor.pl/geotrac-84

 

DANA Italia - do JD idą te z chin. Valtrze i Valmecie mam DANA. Valmet ma od groma mth (na blacie ponad 7000 - ale to wiadomo jak z komisu) i przedni most nie ma ani wycieków ani też żadnych luzów. A ciągnik miał kiedyś ładowacz na sobie. ZF to Barazil miały pierwsze P5 i serwisanci zgodnie twierdzą iż to dobry produkt bo problemów z nim nie było. A ta cała HEMA to trochę taka zagadka. Niby sąsiad ma w 10014H z ładowaczem Tur6A ponad 1200h i nic nie robił przy moście ale właściwie co to jest 1200h?

No tak, jeżeli masz już te mosty przetestowane to inna sprawa . dla mnie carraro to szału nie robi, z turem pod obciążeniem słychać dziwny odgłos, na początku myślałem ze to z opona coś się dzieje i tak skrzypi. po rozmowie z pewnym dealerem dowiedziałem się ze tę mosty Tak mają, że przy skręcie kół zalaczaja się sprzegiełka i słychać jak trą o siebie. ponoć wystarczy zalać olej 80w140 i wszystko ucichnie i ze na poczatku właśnie te mosty były zalewane takim olejem A później zmieniono na 80w90 . teraz się zastanawiam czy może jednak taki wlać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v