Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Jest to związane z wadą fabryczną, bo kilka serwisów fabrycznych potwierdziło mi tą usterkę , z jednej strony nie jest do końca kosztowna sama w sobie, ale pociąga za sobą pewne koszty, ponieważ do zmiany idą wszystkie uszczelnienia, i z reguły damper jest już wybity, i przy okazji idzie do zmiany. Problem polega na tym, że ta konstrukcja nie została poprawiona, i mimo zalecenia wymiany obudowy która jest dosyć droga, nie ma informacji, że zostało coś zmienione w konstrukcji, i niestety nie rozwiązuje to raczej problemu na przyszłość. Jeśli konstrukcja rewersu powerschutle nie jest obarczona żadną wadą, to wytrzymuje wiele tyś godzin pracy i żaden mechaniczny rewers mu nigdy nie dorówna żywotnością.

Rozumiem, sam znam przypadki ciągników z rewersem EH które maja pokaźne przebiegi a w ten podzespół nie było ingerencji. Chodziło mi to ten konkretny przypadek Agrofarmów bo były one dostępne zarówno z mechanicznym rewersem jak i elektrohydraulicznym.

Skoro jak twierdzisz konstrukcji nie została zmieniona zatem jest duże prawdopodobieństwo iż nowe Deutz-Fahr z serii 5C i 5P również mogą miec tą samą wadę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v