Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota M9960?

Ciągnik Kubota M9960 operujący na placu gospodarstwa wykazuje pełnię swoich możliwości dzięki silnikowi o mocy około 100 KM, co przekłada się na wydajność podczas pracy z ładowaczem czołowym. Ten model jest wyposażony w 4-cylindrowy silnik o pojemności 3.8 L, który zapewnia optymalną siłę napędową niezbędną do codziennych zadań w rolnictwie. Ciągnik doskonale współpracuje z ładowaczem czołowym, ułatwiając załadunek i rozładunek materiałów na terenie gospodarstwa, co czyni go niezastąpionym narzędziem w logistyce rolniczej. Dzięki tym parametrom, Kubota M9960 sprosta wyzwaniom pracy w wymagających warunkach, oferując użytkownikowi elastyczność i niezawodność w różnorodnych zadaniach rolniczych.


Rekomendowane komentarze

to żeś teraz powiedział, plonów też nie mówmy, bo może nie powinno się tyle zbierać. technologi uprawy też nie bo może ten agregat nie powinien tak pracować. cena jak cena, nie ważne ile maszyn kupił. nikt nie sprzeda po kosztach. a negocjujac ze sprzedawcą powiesz ze ktoś na forum napisał że kupił taniej? nie próbowałem, ale jeśli zadziała to stawiam Ci butlę :)

Z ceną jest kuboty jest tak jak z zakupm filtrów do niej poza serwisem bo tam oczywiście strasznie drogie podobno. Przychodzi właściciel w/w ciagnika poproszę filtry oczwiscie bez numerów filtra. Sprzedawca jakie, no do silnikw, jakiego no i teraz .....powiedzieć czu nie przez zęby do kuboty by inni nie dosluszeli. Nie wiem czemu ale tak jest.

@adam08 Widzę, że ciągnik od znanego mi dilera...sprawdź wszystkie połączenia śrubowe mocujące ładowacz i na samym ładowaczu. Miałem jako ciągnik zastępczy M110GX z ładowaczem MX od nich i żebym nie zobaczył do blok szybko złącza odpadłby od ładowacza. Trzymał się na trzech śrubach bo czwartej już nie było a te trzy wykręcone były o ponad centymetr. Ciągnik nowy testowy z przebiegiem 60 godzin...więc słabo u nich z solidnością i dokładnością o czym zresztą przekonałem się na swoim ciągniku. Musisz też przesmarować wszystkie smarowniczki na ładowaczu i to najlepiej smarem z dodatkiem litu czyli smar EP lub droższy HP. Producent nie jest aż tak ważny aby był z litem bo to jest smar do sworzni pracujących pod dużymi obciążeniami i do tego zwykły smar do łożysk się nie nadaje...a przesmarować musisz bo jak widzę na tym zastępczym z ładowaczem MX i moim z oryginalnym Kuboty to serwis nie smarował tego wcale.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v