Skocz do zawartości

Ursus C-355



Wałowanie. Ursus już słaby nabija na wolnych obrotach tylko 0,5 bara. Za niedługo remont




Rekomendowane komentarze

Wielmożny panie borek, radze ci się jakoś podszkolić, bo znowu zaczynasz pieprzyć głupoty... Nie wiem, zjedz snickersa albo coś... ciśnienie maksymalnie może wynosić 6 bar, a ja wolę żeby mój ciągnik miał cały czas te 6 barów niż 0.5... Ale to że jesteś jaki jesteś już twoja osobista sprawa ;)

no niedość że młodszy jesteś   to mi ubliżasz   i do tego jeszcze podajesz parametry z kosmosu  weź sobie książkę w dłoń i poczytaj w tym temacie   a tak pozatym to ile silników wyremontowałeś że taki wyszczekany jesteś

Borek ty też gadasz głupoty Mówisz 0,5 nic sie nie stanie a jest ryzyko że obróci na panewkach, na 1 atmosferze jakoś by się jeździło ale nie na 0,5.Z specyfikacji silnika s-4003 jest napisane że od 4 do 5,5 a minimalne jest 1,5.Moim zdaniem najlepszym ciśnieniem będzie 4,0 4,5 nie za duże nie za małe panewki nie powinny być tak miękkie żeby je wypłukało ale muszą być miększe od wału taka jest prawda.Kolego będziesz miał możliwość i kapitał to rób remont nie ma co czekać lepiej zapobiegać niż leczyć

@adi zgadzam się, o to mi chodzi.

O jezu, sory borek, zaraz sie świat zawali bo sie pomyliłem o pół bara i zamiast 5,5 podalem 6... Ja w odróżnieniu od ciebie czytałem instrukcję i 3p i c360... Ciśnienie 0.5 bara to oczywiście że można jeździć (a potem oczywiście pretensje jak za pół godziny obróci panewke, albo sie zatrze)... Na filtrze wymiennym minimalne dopuszczalne ciśnienie to tak jak adi podał 1,5bar...

I choć w sumie mój jeszcze stary 28 jeździł z ciśnieniem 0.1 BAR! (nie mpa), to obróciło panewke, ale to długa historia, bo dawno temu w lesie ścieło klin na pompie oleju (o ile dobrze pamiętam), a dziadek nie patrzył na zegar i go tak troche, odrobinkę JAKBY zatarł, ściągnął go na podwórze, a potem go perkinsem ciągał po podwórku aż w końcu obróciło wał (razem z panewką), nie wiem czemu to robił, czy nie wiedział że sie przytarł czy co, tylko teraz nie pamiętam czy pompe wymienił przed ciąganiem czy po, ale chyba po, ale panewki nie wymienił i tak z ciśnieniem 0,1 bar było jeżdżone przez jakieś 4lata i wymienił w końcu tą panewke, ale to nic nie zmieniło, silnik nie nadaawał sie do użytku i został przełożony w 2014 roku we wrześniu... Ehh... Gdyby tylko zaraz zrobił generalke to by do dzisiaj śmigał, a tak stoi ten silnik w garażu i czeka, bo dziadek nie pozwala go sprzedać...

Oczywiście historia jest autentyczna i prawdziwa, ale oczywiście zawsze znajdzie sie ktoś kto będzie mówił że zmyślone czy coś... ale co zrobić...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v