Skocz do zawartości

New Holland td5.105



Nareszcie dojechał

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

z tego co wiem to on ma silnik FPT 3,4 litra. 

Jeździłem takim tylko ze Case Farmall A85. Jak dla mnie to tragedia.... zaden bieg nie wszedł odrazu, cięzko było reduktor przeżucić, sporo kręcił zanim odpalił no i te tandetne wykończenie.  juz wolał bym Zetora od tego bo przynajmniej tańszy w naprawie będzie a w tym to juz na starcie szykuj sie na wycieki z zwolennic.

Powiem tak: Każdy ma swoje preferencje, każdy kupuje maszyny pod swoje potrzeby i zasobność portfela, ten ciągnik spełnia większość moich potrzeb i cena jest przyzwoita poza tym  to co uzyskałem po długich negocjacjach zadowala mnie w 100%. Cena to 170 tyś brutto. plus gratisy wynegocjowane i spisane na papierze:P

Dokładnie takie mam zdanie czasem trzeba postawić na inną markę nie koniecznie znaczy to ,ze jest zła  :) Przecież to właściciel spłaca a ci co komentują niech sami kupią Fendt-a i szpanują  :) Pozdrawiam (fan JD )  :D

Jarecki88    po co ? skoro wiem co to jest 

     cichyh32 tak, T5 niema ale TD5 ma.

Przeważnie piszesz bardzo z sensem ale tym razem to walnąłeś techniczną gafę...otóż oba modele mają zwolnice z tym, że ten z wyższej półki ma przeważające od lat zwolnice planetarne a ten na zdjęciu ma zwolnice można powiedzieć, że żywcem wzięte ze starych ciągników Fiata z lat 70-tych. Podobne rozwiązanie mają dziś już tyko ciągniki mniejszych mocy ze stajni Landini i Mcormic oraz Zetora. Generalnie jest to już mocno archaiczne rozwiązanie w czasach coraz cięższych maszyn i większych prędkości transportowych co wcześniej czy później owocuje przeciekami. Dużo mniejsza jest też sprawność i żywotność przeniesienia napędu bo w porównaniu do zwolnic planetarnych dużo mniejsza jest powierzchnia styku zębów przenoszących moment obrotowy na koła. Producenci trzymają się niestety  tej przestarzałej konstrukcji tylko i wyłącznie z oszczędności bo zwolnica planetarna jest droższa w wykonaniu.

Przeważnie piszesz bardzo z sensem ale tym razem to walnąłeś techniczną gafę...otóż oba modele mają zwolnice z tym, że ten z wyższej półki ma przeważające od lat zwolnice planetarne a ten na zdjęciu ma zwolnice można powiedzieć, że żywcem wzięte ze starych ciągników Fiata z lat 70-tych. Podobne rozwiązanie mają dziś już tyko ciągniki mniejszych mocy ze stajni Landini i Mcormic oraz Zetora. Generalnie jest to już mocno archaiczne rozwiązanie w czasach coraz cięższych maszyn i większych prędkości transportowych co wcześniej czy później owocuje przeciekami. Dużo mniejsza jest też sprawność i żywotność przeniesienia napędu bo w porównaniu do zwolnic planetarnych dużo mniejsza jest powierzchnia styku zębów przenoszących moment obrotowy na koła. Producenci trzymają się niestety  tej przestarzałej konstrukcji tylko i wyłącznie z oszczędności bo zwolnica planetarna jest droższa w wykonaniu.

Zapewne masz raacje :) Aż tak bardzo w to nie wnikałem. Dla mnie ma znaczenie jedynie to ze w tym modelu są właśnie problemu z tym i dodatkowo jeszcze pewnie bardziej hałasują :)

2 tys mtg i nic nie hałasuje ani nic nie cieknie... nie pisz bzdur !! to nie c-360 łosiu

najpierw dorośnij dzieciaku i skończ gimbaze a potem sie wypowiadaj.  Po pierwsze zapewne niemasz takiego ciągnika a po drugie jak byś miał to i tak by cie do niego nie dopuścili wiec H*ja mozesz o nim wiedziec :)  po 2 tys godzin zwolennice będą kilka razy uszczelniane :)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v