Skocz do zawartości

Tłok podnośnika



nowe uszczelniacze sylikonowe,3 rowek dotoczony
uszczelniacz TTI 60x70x7




Rekomendowane komentarze

Gość Profil usunięty

Opublikowano

Oryginalnie nie ma, napisałem dlatego żeby wyjaśnić po co montuje się pierścień stalowy razem z gumowymi. Tak jest np. w 360. Dlatego ze względów bezpieczeństwa nie należy montować samych pierścieni gumowych. A co do zrywania uszczelnień to jeden użytkownik forum obrabiał otwory przelewowe żeby nie uszkadzało, ale nie wiem z jakim skutkiem.

To manszet, uszczelniacz typu U jeśli mnie pamięć nie myli. Ciśnienie dociska jego "wargę" do ścianki cylindra. 

Trafi na otwór i kaplica nawet wyprofilowany. Ciśnienie oleju na tym małym kawałku nie pozwoli mu wrócić do swojego pierwotnego kształtu.

W 60-ce jest ale szczerze mówiąc jego istnienie tam mija się z jakimkolwiek celem.  W zadnym siłowniku nie ma takiego patentu, w tym nie ma co przekosić uszczelniacza. Nagła nieszczelność na manszetach jest po prostu niemożliwa. 

Gość Profil usunięty

Opublikowano

Mało jeszcze widziałeś. Miejscowe zużycie cylindra potrafi tak wytrzeć uszczelniacz, że praktycznie znika warga dociskana ciśnieniem oleju. Miałem przypadki, że maszyna spadła nagle, np. podczas transportu. I za każdym razem nie było pierścienia stalowego, bo właściciel przy remoncie stwierdzał, że nie jest potrzebny.

Powiem ci szczerze że w życiu nie spotkałem nagle spadającego podnośnika w 60-ce z winy nagle uszkodzonych dwóch uszczelniaczy.  To fizycznie niemożliwe nawet gdyby nie było ich w ogóle. Przelot oleju pomiędzy tłokiem a cylindrem spowolni bez najmniejszego problemu. 

A jak wspomniałeś wycieranie też nie trwa nagle. Tak że nie zgodzę się z tym i utrzymam zdanie że to kombinacja z powodu niemożliwie kiepskich uszczelniaczy w tamtych latach mająca po prostu poprawić szczelność.

 

W 60-ce nie ma otworka w cylindrze.

 

Powiem ci szczerze że w życiu nie spotkałem nagle spadającego podnośnika w 60-ce z winy nagle uszkodzonych dwóch uszczelniaczy.  To fizycznie niemożliwe nawet gdyby nie było ich w ogóle. Przelot oleju pomiędzy tłokiem a cylindrem spowolni bez najmniejszego problemu. 

A jak wspomniałeś wycieranie też nie trwa nagle. Tak że nie zgodzę się z tym i utrzymam zdanie że to kombinacja z powodu niemożliwie kiepskich uszczelniaczy w tamtych latach mająca po prostu poprawić szczelność.

 

W 60-ce nie ma otworka w cylindrze.

 może wiesz dokładniej o co biega bo w c 330 ten otworek działa jako ogranicznik wypychu tłoka a na jakiej zasadzie to działa w c 360-jak ogranicza olej na tłok że niewypycha poza cylinder

 może wiesz dokładniej o co biega bo w c 330 ten otworek działa jako ogranicznik wypychu tłoka a na jakiej zasadzie to działa w c 360-jak ogranicza olej na tłok że niewypycha poza cylinder

jeszcze tego tłoka nie założyłem ale jak nie wytrzyma to najwyżej kupie nowy tylko na metalowe pierścienie. on ma taki układ pierścieni dlatego że pierw był na nim wytoczony 3 rowek na metalowe ale dostałem te pierścienie sylikonowe i go przerobiłem. obecnie w c 330 mam założony tłok ( 2pierścienie met.,2 rowki z pierścieniami gumowymi fabrycznymi od emki i 2pierścienie metalowe.)jak ten tłok założyłem to zgrabiarki mm nie opuścił ale te gumowe uszczelki to chyba z kalosza robione bo jedne sianokosy i gumowe uszczelki jak sito wyglądały

...taa , a zaspawują od środka czy od zewnątrz cylindra a może z obydwu naraz

 

W MF nie ma dziurki tylko pompa zawór brzęczy.

 

To że opada to nie zawsze wina tłoka, cylindra czy ich wzajemnego uszczelnienia. Dróg ucieczki oleju prócz tego  jest wiele od połączeń po rozdzielacz.

W T25 czy MTZ na tłoku jest nie metalowy nie U a zwykły  oring i też trzyma nic nie spada. Miałem siłowniki gdzie warga w uszczelnieniu U wytarła się do zera i nagle nie opadał

...taa , a zaspawują od środka czy od zewnątrz cylindra a może z obydwu naraz

 

W MF nie ma dziurki tylko pompa zawór brzęczy.

 

To że opada to nie zawsze wina tłoka, cylindra czy ich wzajemnego uszczelnienia. Dróg ucieczki oleju prócz tego  jest wiele od połączeń po rozdzielacz.

W T25 czy MTZ na tłoku jest nie metalowy nie U a zwykły  oring i też trzyma nic nie spada. Miałem siłowniki gdzie warga w uszczelnieniu U wytarła się do zera i nagle nie opadał

w tym wypadku to jest wina uszczelniaczy na tłoku


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v