Zetor
 

Zetor

  • 5693 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Zetor


Rekomendowane komentarze

  • Użytkownik
  • Michal3512
  • 4 68

Z Finlandii przez handlarza z okolic Suwałk.

Wszystko fajnie tylko że każdy zetor z Finlandii nie ma końcówki zaczepu hitch  oraz cały zaczep tylny jest inny niz zetory które szły na Polskie. Nawet gdybym kupił końcówkę zaczepu hitch to wątpię że będzie do tego typu zaczepu pasować. Trzeba będzie wspawać  jakaś inna końcówkę zaczepu i przyspawać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Michal3512
  • 4 68

Cena 36 000zł, przygotowany do rejestracji.

Przebieg ponad 5 tyś mth.

Ogólny stan jak na ciągnika z 87r to 5/6, elektryka, silnik, skrzynia, układ kierowniczy, hamulcowy wszystkie dźwignię działają idealnie. Wycieków oleju narazie nie widać.

Ogumienie oryginalne.

Zastanawia mnie do czego dostawiony był dodatkowy rozdzielacz dwu sekcyjny.

Pewnie stał przy jakimś chwytaku hydraulicznym czy rębaku. Pompa hydrauliki widać że została wstawiona nowa wydajniejsza.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adrian2
  • 17 466

No jak na ten rok to wyglada niezle jak nowka mozna by powiedzieć. Obciązniki na przedniej półramie i kabinka BK7011...Jesli eksportowy to moze ma przedni most typu Nospin. A ma świece zaarowa? Jakie tylne oponki pewnie 16.9-30.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • masiew
  • 31 667

w Szołtanach sprowadcza dobry sprzęt za fajna cene. jak kupujesz od niego to ci przywiezie na podworko. już 2 ciągniki od niego kupilem i jestem bardzo zadowolony

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Michal3512
  • 4 68

Tak ciągnik kupiony od handlarza z miejscowości Szoułtany został przywieziony na podwórko.

Kabina BK7011 w ładnym stanie, wszystkie naklejki, napisy na dźwigniach nic nie wytarte, elektryka 100% wszystko działa, obicia nie przemoczone itp :)

Jaki to most typu Nospin? Jeżeli chodzi o przedni most to jest to most klasy ciężkiej, grubszy masywniejszy.

Oponki tylne oryginalne Baruma 16.9 - 30 :)

 

Adrian2 jeżeli chodzi Ci o świece żarową która siedzi w kolektorze ssącym to nigdzie jej nie zauważałem u siebie ale jest fabryczna grzałka płynu chłodniczego z oryginalnym kablem do 230v :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 532 4602

Most no-spin czyli z automatyczną blokadą czyli  kopie na oba koła na raz i jak dasz jeszcze blokadę tylnego napędu to kopie na wszystkie 4 koła    

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojtal24
  • 2444 6633

świece żarowe są wkręcanie w głowice a w kolektor ssący sa montowane świece plonieniowe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 104 1784

Masiew to kupowales od niego 80tke? ;) i Mtz czy coś innego? Sprzęt dobry i jeżeli bym się zdecydował na jakiś maly ciagnik to na pewno do niego bym jechał. Najwyżej co trochę podmaluje felgi i lampy zrobi Aby lepiej wyglądał... A tutejszym lepsze zniżki daje :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2125 7798

Nie wiem czy moj zetor ma tą blokade przedniego mostu, ale nie zdarzylo mi sie zeby kopoalo tylko 1 przednie kolo, u mnie galeri jest ten zetor jak ktos sie zna to niech mi napisze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

ja to jak smarowałem tuleje mostu w 5340 to podniosłem lewarkiem przód ciągnika by przednie koła się podniosły, po dołączeniu 4x4 i próbie ręcznego zakręcenia przednim kołem drugie obracało się w przeciwnym kierunku czyli żadnych blokad nie ma (ale mam most carraro a nie czeski) 

tu można zrobić podobnie : zaciągnąć ręczny i podnieść przód (lewarek pod ramę lub pod obciążniki pod maską ) i spróbować sprawdzić w podobny sposób choć nie wiem czy tak zadziała 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Michal3512
  • 4 68

No tego to nie wiedziałem z tym przednim mostem no-spin, dzięki z informacje.

Chyba zrobię tak jak kolega konteno pisze i wtedy się okaże.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adrian2
  • 17 466
Dnia 10.04.2016 o 12:18, wojtal24 napisał:

świece żarowe są wkręcanie w głowice a w kolektor ssący sa montowane świece plonieniowe

Okazało się ze u mnie to jest samoróbka przez majstrów w Danii i ona jest założona w  tej rurze przy filtrze powietrza. I jeszcze ona nawet nie dzialala bo ja tylko wkrecili a nie doporwadzili masy. Teraz jak to zrobilem to moze i troche lepiej pali. Fabrycznie mialy swiece zarwoe w glowicy od serii 7520-10540.

Dnia 10.04.2016 o 11:09, Michal3512 napisał:

Tak ciągnik kupiony od handlarza z miejscowości Szoułtany został przywieziony na podwórko.

Kabina BK7011 w ładnym stanie, wszystkie naklejki, napisy na dźwigniach nic nie wytarte, elektryka 100% wszystko działa, obicia nie przemoczone itp :)

Jaki to most typu Nospin? Jeżeli chodzi o przedni most to jest to most klasy ciężkiej, grubszy masywniejszy.

Oponki tylne oryginalne Baruma 16.9 - 30 :)

 

Adrian2 jeżeli chodzi Ci o świece żarową która siedzi w kolektorze ssącym to nigdzie jej nie zauważałem u siebie ale jest fabryczna grzałka płynu chłodniczego z oryginalnym kablem do 230v :)

I jak z grzalka lepiej pali,  chociaz one ogolnie dobrze pala. A ten most typu nospin to jest z tzw ograniczonym tarciem. Przy dyfrze sa sprzegla klowe ze sprezynami i gdy ciagnik jedzie prosto ciagna 2 kola a jesli sie skreca to blokada sie odblokowuje. Sprawdzalem w katalogu i wlasnie w tej serii bylo montowane ale pewnie rzadko, a mostow carraro jeszcze wtedy nie montowlali.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj