Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Z Finlandii przez handlarza z okolic Suwałk.

Wszystko fajnie tylko że każdy zetor z Finlandii nie ma końcówki zaczepu hitch  oraz cały zaczep tylny jest inny niz zetory które szły na Polskie. Nawet gdybym kupił końcówkę zaczepu hitch to wątpię że będzie do tego typu zaczepu pasować. Trzeba będzie wspawać  jakaś inna końcówkę zaczepu i przyspawać.

Cena 36 000zł, przygotowany do rejestracji.

Przebieg ponad 5 tyś mth.

Ogólny stan jak na ciągnika z 87r to 5/6, elektryka, silnik, skrzynia, układ kierowniczy, hamulcowy wszystkie dźwignię działają idealnie. Wycieków oleju narazie nie widać.

Ogumienie oryginalne.

Zastanawia mnie do czego dostawiony był dodatkowy rozdzielacz dwu sekcyjny.

Pewnie stał przy jakimś chwytaku hydraulicznym czy rębaku. Pompa hydrauliki widać że została wstawiona nowa wydajniejsza.

 

Tak ciągnik kupiony od handlarza z miejscowości Szoułtany został przywieziony na podwórko.

Kabina BK7011 w ładnym stanie, wszystkie naklejki, napisy na dźwigniach nic nie wytarte, elektryka 100% wszystko działa, obicia nie przemoczone itp :)

Jaki to most typu Nospin? Jeżeli chodzi o przedni most to jest to most klasy ciężkiej, grubszy masywniejszy.

Oponki tylne oryginalne Baruma 16.9 - 30 :)

 

Adrian2 jeżeli chodzi Ci o świece żarową która siedzi w kolektorze ssącym to nigdzie jej nie zauważałem u siebie ale jest fabryczna grzałka płynu chłodniczego z oryginalnym kablem do 230v :)

ja to jak smarowałem tuleje mostu w 5340 to podniosłem lewarkiem przód ciągnika by przednie koła się podniosły, po dołączeniu 4x4 i próbie ręcznego zakręcenia przednim kołem drugie obracało się w przeciwnym kierunku czyli żadnych blokad nie ma (ale mam most carraro a nie czeski) 

tu można zrobić podobnie : zaciągnąć ręczny i podnieść przód (lewarek pod ramę lub pod obciążniki pod maską ) i spróbować sprawdzić w podobny sposób choć nie wiem czy tak zadziała 

Dnia 10.04.2016 o 12:18, wojtal24 napisał:

świece żarowe są wkręcanie w głowice a w kolektor ssący sa montowane świece plonieniowe

Okazało się ze u mnie to jest samoróbka przez majstrów w Danii i ona jest założona w  tej rurze przy filtrze powietrza. I jeszcze ona nawet nie dzialala bo ja tylko wkrecili a nie doporwadzili masy. Teraz jak to zrobilem to moze i troche lepiej pali. Fabrycznie mialy swiece zarwoe w glowicy od serii 7520-10540.

Dnia 10.04.2016 o 11:09, Michal3512 napisał:

Tak ciągnik kupiony od handlarza z miejscowości Szoułtany został przywieziony na podwórko.

Kabina BK7011 w ładnym stanie, wszystkie naklejki, napisy na dźwigniach nic nie wytarte, elektryka 100% wszystko działa, obicia nie przemoczone itp :)

Jaki to most typu Nospin? Jeżeli chodzi o przedni most to jest to most klasy ciężkiej, grubszy masywniejszy.

Oponki tylne oryginalne Baruma 16.9 - 30 :)

 

Adrian2 jeżeli chodzi Ci o świece żarową która siedzi w kolektorze ssącym to nigdzie jej nie zauważałem u siebie ale jest fabryczna grzałka płynu chłodniczego z oryginalnym kablem do 230v :)

I jak z grzalka lepiej pali,  chociaz one ogolnie dobrze pala. A ten most typu nospin to jest z tzw ograniczonym tarciem. Przy dyfrze sa sprzegla klowe ze sprezynami i gdy ciagnik jedzie prosto ciagna 2 kola a jesli sie skreca to blokada sie odblokowuje. Sprawdzalem w katalogu i wlasnie w tej serii bylo montowane ale pewnie rzadko, a mostow carraro jeszcze wtedy nie montowlali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v