Szlifierki Metabo
 

Szlifierki Metabo

  • 3340 wyświetleń

Duża 2200W 230mm z wolnym rozruchem, mała 850W 125mm też wolny rozruch.

p.s Panowie co powiecie o litewskim alternatorze JUBANA do c360 ? Ma ktoś taki zamontowany ? A może polecicie jakiś inny ? W gre wchodzą tylko nowe.



Informacje o zdjęciu Szlifierki Metabo

Zrobione z Sony D5103

  • 2.9 mm
  • 1/7
  • f f/2.4
  • ISO 781

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • prorok
  • 1039 10275

Jaka cena takiego zestawu? I dlaczego akurat ta firma? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1031 5082

To ja mam nowszą dużą metaboszke, i start taki PÓŁMIĘKKI. Prorok, u mnie 3 lata na metabo dają gwarancji,duży plus. Uziu rozruszniki jubana ma dobre, więc i może altki też nienajgorsze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4957 15922

cena tego zestawu praktycznie taka sama jak zestawu makity na allegro czyli ok. 700zl. Czemu te ? obie maja wolny rozruch, kupione na miejscu u mnie w miescie, 3 lata gwarancji, wiec w razie usterki nie bede mial problemu z reklamacja, nie bede musial wysylac nigdzie. Przewertowalem cale internety i na metabo zlych opini nie znalazlem, wujek ma juz dlugi czas i chodzi bezawaryjnie. Ale glownym czynnikiem bylo to ze na miejscu nabyte i w razie czego serwis. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • MODERATOR FORUM
  • danielhaker
  • 3143 16185

cena tego zestawu praktycznie taka sama jak zestawu makity na allegro czyli ok. 700zl. Czemu te ? obie maja wolny rozruch, kupione na miejscu u mnie w miescie, 3 lata gwarancji, wiec w razie usterki nie bede mial problemu z reklamacja, nie bede musial wysylac nigdzie. Przewertowalem cale internety i na metabo zlych opini nie znalazlem, wujek ma juz dlugi czas i chodzi bezawaryjnie. Ale glownym czynnikiem bylo to ze na miejscu nabyte i w razie czego serwis. 

W Matrixie kupowałeś? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4957 15922

trzeba troche gospodarke napedzic :D, a i tak wypadlo ze stara szlifierka sie spalila, a bez szlifierki to jak bez reki, ale to i tak nie koniec :D niedlugo ruszy projekt modernizacji c 360, tam tez $ pojdzie...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 14thekamil14
  • 781 3738

No to niech służą. A co do alternatora to jutro zobaczę jaki mam u siebie w c-360 i Ci napiszę. 3 czy 4 rok i działa dobrze :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4957 15922

noo jak bys mogl zerknac to super. W c 330 mialem magnetona czeskiego to chodzil 7 lat bezawaryjnie tyle ze cena ok. 400 zl, ciekawe co sa warte te za ok. 200, ale jak pochodzi ze 3 lata to i tak dobrze bedzie, chyba ze scisne portfel i zapakuje mu ten drogi z magnetona albo expom, wtedy teoretycznie powinienem zapomniec o nim na dluzszy czas, ale teraz to roznie bywa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • withanight
  • 1107 3203

litewski czy bułgarski to tylko z nazwy, to i tak chiński szmelc. Mam jeden ten wynalazek, praktycznie od założenia za wysokie ładowanie, dzisiaj przyszedł regulator do niego. Wole sprawna używke, nawet od jakiegoś polaja niż te cuda.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4957 15922

niestety tak jak wszystko, klepane w chinach tylko importer przykladowo litewski czy tam z innego kraju.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • withanight
  • 1107 3203

przyjedz się po szrotach, poszukaj jakiegoś elmota, wymień szczotki lozyska i na dłuższy czas spokój.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 697 4070

kup byle chnczyka masz rok gwarancji ja mam chinola juz dlugi czas wyszedlem z zalozenia ze jak wytrzyma gwarancje to bedzie sluzyl i w ten oto sposub mam jednego 7lat nastepny 4lata i teraz w 385 2 lata

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4957 15922

cos sie wybierze, bo pradnica nie wyrabia przy dodatkowych lampach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 14thekamil14
  • 781 3738

Patrzyłem u mnie na alternatorze ale nie ma żadnej naklejki z marką i pudełka też nie mam. A byłem prawie na 100% pewien że jest naklejka z marka...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1031 5082

Panie ja dziś zmieniłem altek w mtz na ten co był w białorusce, poezja;)) światła super świecą w końcu;) szczepiłem przyczepy i petarda;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bambi14
  • 66 1082

ja ostatnio kupowalem w casto tez mala i duza z firmy JCB byly na promocji, cos okolo 550zl,  co ciekawe daja gwarancje 5 lat, zobaczymy jak sie beda sprawowac

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4957 15922

co do altka to jeszcze zobacze co maja w sklepach w miescie, aby nie bylo problemu z gwarancja, bo jak sie kupi gdzies w internetowym to karza na swoj koszt wysylac, a jak cos ciezszego to kurier drogi, i suma sumarum przyjdzie ze 2 razy wyslac to sie wcale nie oplaca, dlatego wyszedlem z zalozenia ze lepiej dac na starcie te pare groszy wiecej ale na miescu, pozniej nie ma problemow.

Co do szlifierek JCB to widzialem je na allegro, jak daja 5 lat gwarancji to cos to znaczy, powinny dzialac. Ja dzis ta mala troszke popracowalem to fajna jest, lekka, spokojnie mozna 1 reka operowac, mocy ma tyle co moj stary black deker ale jest o wiele poreczniejsza i lzejsza, do lekkich prac idealna.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Chromek
  • 301 612

Swoją szlifierkę Flexa też kupowałem w Matrixie :) Ceny mają najrozsądniejsze chyba w całych Siedlcach jeśli chodzi o elektronarzędzia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1031 5082

Matrix i u mnie handluje, mam od niego kompresor, wkrętatki i szlifierkę. Kompresor reklamowałem, to byłem na prawdę zadowolony z podejścia i czasu, w jakim usterka została usunięta

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4957 15922

co do cen to fakt, maja konkurencyjne, dobre ceny maja jeszcze na brzeskiej w hurtowni za carlosem, kupowalem tam kompresor i pompe do studni i tez nie narzekam. Ale np. na szlifierki to lepsza oferte ma wlasnie matrix.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yahooo777
  • 1031 5082

A byłem tam raz, dysze do piaskarki tam brałem, chyba w dniu, kiedy Dagmara obronę pracy MGR miała;) duży sklep i też spory wybór;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4957 15922

noo sporo maja tego, ich drugi sklep jest na brzeskiej kolo topazu/neonetu, tam maja tez ogromny wybor, szlifierki praktycznie wszystkich producentow, ale ceny juz spore, na zestawie szlifierek 100 zl przebitki. Podobnie z innymi rzeczami, ale to juz dziala jako sklep, bo, tam z tylu to niby hurtownia, i bylo tanio, ale sie wycwanili i jak po cos sie pojedzie to wysylaja tam do sklepu, aby z marza dobra zarobic.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj