Skocz do zawartości

Volvo fh 12



460 kobyl poleglo wczoraj:p i wszystkie liny porwalem trzeba kupic konkretna czy polecacie lancuch co lepsze ? Liny mialem dosc grube ale raz kuzyn wywrotka sie zarrznal urwalem i wczoraj kolejne volvo wykonczylo mi ostanie komunistyczne liny :P


Rekomendowane komentarze

Gość marekfarmer

Opublikowano

ja mam pożądane liny tira 25 t żwiru i nie pękła. najgorzej jak kierowca piz*a i szarpie

Odnośnik do komentarza

ja mam linę z dźwigu tylko nie ta długa ze szpuli tylko ta co łapie ładunek a potem jest przyczepiana do liny głównej mam ją już kupę czasu służy do wyciągania wszystkiego co popadnie parę zrywek drewna już też przeżyła przechodząc do setna lina dużo lepsza jest od łańcucha

Odnośnik do komentarza

Marek nie szarpałem :)  po prostu zetor to nie c-360 jak c-360 i ostrówkiem się ciągło to były do tej pory 

właśnie myślę kupić taki pas :) 

 

Odnośnik do komentarza

W UK uzywamy lin plecionych ze sznurka o srednicy jakies 20 cm uzywanych ze statkow .Super sprawa lekkie nie rysuja ciagnika jak sa owiniete na obciaznikach i super mocne nie do zerwania .A w ekstremalnych wtopach lancuch i szekle na 100 ton ale ciezkie to jak diabli ,dwie osoby nie moga uciagnac kawalka z 4 metry .

Odnośnik do komentarza

Kupuj pas, dzisiaj tira załadowanego kamieniem wyciągliśmy z rowu na jednym pasie o szerokości 10 cm. Przeczorno siła :-)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v