Massey Ferguson 3050
Z racji że najwyższy czas zrobić jakiś układ hamulcowy dziś zacząłem patrzeć jak ugryźć temat i jaki układ wybrać pneumatyczny czy hydrauliczny.
Hydrauliczny do zamontowania jest dużo prostszy bo wystarczy że kupię oryginalny zestaw za ok 800zł i jest do tego koszt siłowników w przyczepach.
Rozważam jednak też instalację pneumatyczną i z nią jest więcej kłopotu.
Wiem że większość montowała kompresory nad pompą wtryskową tam jest na to dość miejsca, ale w jaki sposób brany jest napęd paska?
U Mnie koło pasowe jest pojedyńcze i z niego nie da się wyjść nad pompę bo przeszkadzają węże od chłodnicy. Jeśli ktoś ma to tak zrobione to pod co się podpinał? Reszta układu jest jakoś do ugryzienia. Jeśli ktoś się orientuje jaki może być całościowy koszt budowy takiego układu na częściach używanych przy założeniu że nic nie mam i wszystko muszę kupić?
A może po prostu lepiej i prościej założyć hydrauliczne hamulce?
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się