Skocz do zawartości

Przyczepa Hl 8011 Hw 8011



Przyczepki po remoncie
dwustronny wywracanie,
burty z 3 mm blachy,
podłoga z 4 mm blachy,
nowe siłowniki hydrauliczne,
oświetlenie w technologi led,
trzecie ucho do poprawy stabilności podczas kiprowania,
koła bez dętkowe nowe felgi,
cała zabudowa nowa, rama wypiaskowana


Rekomendowane komentarze

To co podałeś Bociek to 6011 a tu jest 8011 http://olx.pl/oferta/przyczepa-hw-ifa-hl-8011-3-stronny-wywrot-10-ton-wymiar-paletowy-CID757-IDd9NpT.html#566cbec836   i takie coś mnie interesuję, na dwie strony wywrot., ale podstawa żeby dolne otwieranie było z  prawej strony, a lewej mnie nie interesuję. A ajkby się sprawa miała  w rozliczeniu starą 8011, lub górna zabudowa. Skąd jesteś.

widać niejaki bociek ma śćisk du..y ze tak burzy sie o cene tych przyczep. trzeba je zobaczyc z bliska i jezeli sa to oryginalne HL 8011 to jak najbardziej warto dac za ten komplet 50tysi. jak metal fuszerek 6-8tonowy kosztuje brutto ponad 40tysi na oponach 10".... Gdzybym miał kase od strzała bym kupił ten komplet i miał na lata spokój i swoje sztywne sprzedał i wszystko w temacie no ale moze kiedys. Napewno zgłose sie do tego FORUMOWICZA bo to nie jego pierwszy zestaw który wstawił ze zdjeciami z checia sprzedazy.

@rafix chciałeś zabłysnąć tym komentarzem? Napisałem, że jak je tyle ceni i się sprzedają to widocznie są tyle warte. Więc bez komentarza.
Jak dla mnie cena jest przynajmniej średnia w porównaniu z tym co one mają. Dd wykonania się nie czepiem bo ich na żywo nie widziałem. Porównuję je z innymi ofertami przyczep. To jest forum i moge sobie tu napisać co uważam, a nie tylko darmowa reklama.

Robiłem sam dla siebie BSS 9 tonowe i remont od podstaw i oczywiście porządnie zrobiony trochę kosztuje. Z tym, że połowa sukcesu to kupić w dobrej cenie ramy, co jest ciężkie tak naprawdę. Wybrałem brandysy, ponieważ mają dużo mocniejszą ramę, resory, osie. W moim przypadku początkowy plan był taki, żeby oddać przyczepy do firmy, która się tym zajmuje ze względu na swój czas. Finalnie zrobiłem sam, oczywiście z pomocą drugiej osoby i nie żałuję, wiem co mam. Jeśli ktoś chce znać cenę/ceny związane z odnową przyczepy można śmiało pisać. Żadna tajemnica.

  • Root Admin

2 lata temu robiłem remont brandyski.

wsadziłem w nią 15 tys w tym była kompletna nowa góra,

piaskowany dół,

winda do koła zapasowego, zaczep automatyczny

góra z jednej strony klasyka, z drugiej dołem

burta 2x60 z blachy 3.

nowe felgi tirowskie / nacinane opony.

Przegląd instalacji hamulcowej

Nowa instalacja elektryczna.

 

[galleryimg=513900]

 

Sam nie kiwnąłem palcem wszystko zrobiła firma na zlecenie / wulkanizator zmienił koła.

Jutro jadę po następną przyczepę, o ile nie będzie spawana rama to zrobie pewnie to samo, czyli wypiaskować dół a całą górę nową i pewnie zmieszczę się w 20-21 tyś za całość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v