Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Mam 5465 po 4 latach jazda nim to totolotek nie wiedziałeś czy ruszysz od razu czy po kilku minutach ,jak się nagrzał zatrzymał się i czekać godzinę  czujniki sprzęgła skrzyni winne wymiana resetowania ,ciężko odpalał pompa do regeneracji poszła a wina była elektroniki ,przyjechał poklikał laptopem 2 tyś wziął i chodził do teraz chodził sobie zgasł i już nie odpalony ,mechanik co robił przy nim posprawdzał to owo i nic wezwany z serwisu wyklikał że coś z sterowaniem pompy i znowu elektryka ,zaznaczam że nic mechanicznego się nie popsuło ma 4 tyś mtg.Kontaktowałem się ze znajomymi mają inne modele aby coś się dowiedzieć też przeboje mieli ot urok tej elektroniki

Mam 5465 po 4 latach jazda nim to totolotek nie wiedziałeś czy ruszysz od razu czy po kilku minutach ,jak się nagrzał zatrzymał się i czekać godzinę  czujniki sprzęgła skrzyni winne wymiana resetowania ,ciężko odpalał pompa do regeneracji poszła a wina była elektroniki ,przyjechał poklikał laptopem 2 tyś wziął i chodził do teraz chodził sobie zgasł i już nie odpalony ,mechanik co robił przy nim posprawdzał to owo i nic wezwany z serwisu wyklikał że coś z sterowaniem pompy i znowu elektryka ,zaznaczam że nic mechanicznego się nie popsuło ma 4 tyś mtg.Kontaktowałem się ze znajomymi mają inne modele aby coś się dowiedzieć też przeboje mieli ot urok tej elektroniki

 

Massey Ferguson 5465 z silnikiem perkins... od 2011 r. bez awarii. Jedynie zaworek zwrotny padł, a koszt naprawy to 25 zł. 

Polecam !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v