Skocz do zawartości

Blok Ursus C-360



Szlifujemy pęknięcia pod sklejenie bloku , blok już ładnie sklejony w poniedziałek doszlifuje się na gotowo i wyjazd po części a lista z dnia na dzień coraz większa :)


Rekomendowane komentarze

Takim fanatykiem c-360 to nie jestem  :D Co z tego że mocy było by sporo jak dalej zostaje praktycznie zero komfortu i słaby podnośnik..już bym wolał jakąś 912 do pomocy kupić ;) Moc praktycznie jak w 7711 komfort już jakiś jest...do tego mocniejszy podnośnik...jakiś agregat aktywny  już podniesie i to wszystko praktycznie w cenie c-360 :) 

Mnie remont wyniósł kilka lat temu ok 4 tyś. Pobierz sobie z netu instrukcję napraw. Będziesz znał momenty dokręcania śrub. Jak będziesz to pamiętaj, żeby zamki były właściwie ustawione. Nie pamiętam już, ale zamki od strony wałka rozrządu. Sprawdź to lepiej. Co do zabezpieczania nakrętek na stopkach korbowodów to ja u siebie wykorzystałem blaszki zaginane. Mam spokój już kilka lat. Te zawleczki rozginane się nie nadają i po kilku msc razem z olejem spuszczasz resztki. Rozpadają się, urywają. Wszystkie panewki, wał smaruj obficie olejem przed skręceniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v