Skocz do zawartości


Jak widać troszkę śniegu jest ale stanowczo za mało... przy okazji moze ktoś sie skusi :)http://olx.pl/oferta/honda-civic-vi-angielka-1999rok-zamiana-CID5-IDdxdw1.html

Co widzimy na zdjęciu Kubota & zima?

Zdjęcie przedstawia ciągnik rolniczy Kubota z serii M4, najprawdopodobniej model M4060, pracujący w zimowych warunkach. Dzięki kompaktowemu, 4-cylindrowemu silnikowi o pojemności 3.3 litra i mocy około 66 KM, maszyna jest w stanie efektywnie wykonywać zadania w trudnych warunkach atmosferycznych, takich jak śnieg. Kubota M4060 wyposażona jest w mechaniczną skrzynię biegów, co zapewnia precyzyjne zarządzanie mocą. Na zdjęciu ciągnik współpracuje z ładowaczem czołowym, umożliwiającym manipulację materiałami na polu, co jest szczególnie przydatne podczas zimowych prac, takich jak usuwanie zalegającego śniegu. Widoczna na fotografii współpraca z ładowaczem czołowym uwidacznia wszechstronność zastosowań tego modelu, niezależnie od trudnych warunków pogodowych.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

  • Root Admin

z tego co słyszałem i od ludzi z Kuboty i tu na forum od użytkowników innych ciągników ciągników z zalanymi oponami, problem jest z ilością cieczy którą wlejesz. Ponoć - optimum to 75% objętości opony. Jak zalejesz więcej to opona po prostu robi się pełna i twarda. Powietrze amortyzuje i musi go być dość sporo.

Mimo wszystko będę próbował - nalać i w razie w spuścić to nie jest wielki kłopot, a zakup to zawsze zakup

Chlorek kupuję w  sklepie typu PSB akurat w Strzegomiu zamawiam, za 50 zł 25kg, na oponę 480/70 R30 wody leję 300 l i 75 kg chlorku. Czyli dociążenia jakieś 350 kg na koło. Na wiosnę może do NH z turem  wleje do tyłu, teraz ząłożyłem obciążniki z 360 środki i 30  te powiększane  zewnętrzne, jakieś 170 kg  na koło, komplety kosztowały mnie  ponad 1 tyś zł.  i już dużo lepiej jest.

@tomek73, widzę wpadliśmy na podobny pomysł, tyle że u mnie wyszło 96kg (4 krążki) w koło. Teraz poszukuje drugiego kompletu do NH, tylko że cenią sobie po 100 zł za krążek ;/

I też chcemy zalać płynem koła, tyle że myśleliśmy o glikolu, mógłby być? I jak zachowuje się ten płyn podczas wyższych prędkości, nie rzuca traktorem?

No glikol po 3,8 brutto  można kupić, ale jest dużo lepszy, za względu na jego właściwości, w razie przebicia opony nie ma takiego dużego problemu z wulkanizacją i tylko tyle.

Ja mam 3 sztuki z 330 i 2 sztuki od środka z 360, za 6 sztuk 330  dałem 350 zł, za komplet 360 dałem 500 do tego zrobiłem z  300 km za nimi farba i śruby.

Za parę dni dam zdjęcie.

Wodę mam w Case na przodzie i jest bardziej  stabilny, nie buja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v