Skocz do zawartości

vamos45

Ursus w zimowej scenerii ;)

Co widzimy na zdjęciu Ursus C-330?

Ursus C-330 z zamontowanym ładowaczem czołowym TUR pracuje na placu gospodarstwa jako uniwersalny ciągnik pomocniczy, wykorzystując swoją prostą konstrukcję i dobrą zwrotność do przeładunku materiałów oraz prac porządkowych, szczególnie w okresie zimowym. Model ten był produkowany w latach 1967–1987, wyposażony w 2-cylindrowy silnik wysokoprężny S-312C o pojemności 1960 cm³ i mocy około 30 KM, współpracujący z niesynchronizowaną skrzynią biegów 6/2. Masa własna ciągnika wynosi około 1900 kg, a udźwig tylnego TUZ kształtuje się w granicach 800–1000 kg, co przy odpowiednim dociążeniu i prawidłowo dobranym TUR-ze pozwala na bezpieczną obsługę bel, obornika czy materiałów sypkich. Na rynku wtórnym w Polsce używane Ursusy C-330 w dobrym stanie osiągają przybliżone ceny od 18 000 do 35 000 zł, zależnie od rocznika, stopnia wyeksploatowania i zakresu przeprowadzonych remontów.

  • Like 2

Rekomendowane komentarze

Dzięki Panowie ;)

 

Mariusz-C330M-ciagnik 2 lata temu miał odswieżone blachy jak i korpus.Staralismy się tylko przybliżyć odcienie kolorów do tych z jakich wyszedł z taśmy ;)

 

andrzej1988-Dobre spostrzeżenie.Niestety bez modyfikacji nie było możliwości montażu kabiny w ciapku który posiada ładowacz.Tur został przesunięty o jakieś 10cm do przodu aby zmieściła się kabina.Trochę kombinacji z tym było ale jedno i drugie jest na innych śrubach mocujących.Są w sprzedaży takie kabiny przystosowane do montażu razem z ładowaczem tylko,że sa sporo mniejsze i według mnie mniej wyględne.

 

Darius2000- W skład kabiny dostaliśmy takie dodatkowe blachy które przykręca się do tej oryginalnej podłogi.Według mnie blachy te nie zapewniły wystarczającej szczelności podłogi.My przerabialiśmy podłogę na plaskom i teraz jest ok nie obawiam sie,że telefon czy jakies narzedzia wypadną mi z kabiny ;)

 

Jestem zdania,że traktor o wiele ładniej prezentuje sie na orginalnych błotnikach i tak bym i Tobie proponował ale to tylko moje zdanie ;)

vamos45 Dziękuje za odpowiedź, właśnie cały urok trzydziestek to te maski i tylne błotniki a więc uważam, że one muszą zostać, obawiałem się tylko o szczelność po ich zostawieniu. :D Na razie trzydziestka musi poczekać na poprawę budżetu bo kupiliśmy większy ciągnik z szczelną kabiną więc mamy porównanie (o ile można kabinę rurkową porównywać z innymi) :D 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v