Skocz do zawartości

Clayson 1540 nieznane urządzenie przy silniku



czy ktoś wie co to może być przy silniku FORD w kombajnie NH1540?

Co widzimy na zdjęciu Clayson 1540 nieznane urządzenie przy silniku?

Kombajn New Holland Clayson 1540 przedstawiony na zdjęciu podczas prac serwisowych. Widoczny fragment ukazuje część układu przy silniku, co może sugerować konieczność przeprowadzenia konserwacji lub naprawy. Model Clayson 1540, wyposażony w heder z motowidłami, jest zaprojektowany do koszenia zbóż. Kombajn ten posiada silnik o mocy około 120-130 KM. Zbiornik ziarna ma pojemność około 2 500 litrów, co pozwala na wydajną pracę na polu. Dzięki klasycznemu systemowi młocarni, New Holland Clayson 1540 jest w stanie efektywnie obłuskiwać ziarno, zapewniając wysoką jakość zbioru. Prace serwisowe, jak te przedstawione na zdjęciu, są istotnym elementem utrzymania maszyny w dobrym stanie technicznym i gwarantują jej długą żywotność.


Rekomendowane komentarze

Ze zdjęcia ciężko Mi powiedzieć gdzie dokładanie to się znajduje, ale widzę, że tam jest niedaleko pompka paliwowa. A kształt bloku wskazuje, że coś może łączyć pompkę z tym czymś. To, że w kombajnie nie ma wskaźnika obrotów nie znaczy, że silnik nie ma miejsca na nadajnik. Silnik jest uniwersalny i mógł siedzieć w ciężarówce, itp.

dzięki panowie,mi też wydaje się że to może być nadajnik obrotów bo ten 1540 akurat ma licznik obrotów umiejscowiony po prawej stronie siedzenia na ściance od zbiornika zboża,ma nawet podłączone przewody ale nie działa,natomiast przy silniku żadnych luźnych kabelków nie ma

podpowiedzcie mi jeszcze ile oleju powinno się wlewać do filtra powietrza?

też tak myślałem,ale kabelek od czujnika zapychania podajników idzie do klaksonu i uruchamia go po przez minusa a do tej kontrolki dochodzi kabelek koloru pomarańcz i jak podłączyłem pod niego minusa nic się nie działo dopiero uruchomił ją plus dodatkowo jest przy niej przerywacz i światełko pulsuje,ten pomarańczowy kabelek idzie w wiązkę przewodów,które są w osłonce i nijak nie można dojść do czego on dochodzi

Tzn dokładnie to powinien dochodzić do automatu stopu przy hamulcu ręcznym (po prawej stronie fotela w podłodze) ale tak zgadza się właśnie do włącznika. Jeśli chodzi o światła stopu to NH jest taki specyficzny że w nim są one pomarańczowe ze względu na wyłącznie dwa styki dodatnie w tylnych lampach, więc jest to normalne.

miła opinia ;) coś tam wiem, a więc ten włącznik (tymczasowy tak jak do klaksonu) jest podłączony do małej lampki która znajduje się przy górnym wyjściu podajnika kłosowego (tam gdzie kłosy powtórnie trafiają do młocarni) i służy do jego oświetlenia i sprawdzenia czy kłosy są poprawnie wymłócone [dość nietypowy patent ale zasługuje na uznanie], jeśli siedząc w kabinie po prawej stronie masz małe drzwiczki albo zasuwę to po ich otwarciu masz dostęp do górnej części tego podajnika i przy pomocy tego przełącznika i wspomnianej lampki możesz nadzorować stan pracy zestawu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v