Skocz do zawartości

MTZ 82



Nowa tarcza sprzęgła
Założone klamki szyb bocznych
Naprawiony reduktor
Naprawione wyskakujące biegi
Nowy olej w skrzyni
Czyszczenie filtrów
Nowe siłowniki dachu i tylnej szyby
Naprawienie nawiewu
Dolanie oleju do wspomagania.
Dolanie oleju do przedniego mostu
Dokręcenie końcówek układu kierowniczego
Nowy wskaźnik paliwa z czujnikiem
Regulacja dźwigni podnośnika ( regulator już się kończy)
Odświeżenie tłumika
Sprzątanie środka

To chyba wszystko co zrobiłem przy nim w tym sezonie.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

U mnie dokładnie wyskakiwały nie poszczególne biegi, a np z drogowych na luz środkowy. Na wałku który wchodzi w dekiel skrzyni biegów jest klin ( Taki duży czerwony) miał pęknięty spaw i ruszał się troszeczkę. Po zaspawaniu na nowo. Zmniejszył się trochę luz na wodziku. Ale nadal jest dosyć ( To już chyba od fabryki był luz, powinna być tam jakaś tulejka) Zamieniłem sprężynkę z którąś tam i narazie jest ok. U mnie musiało nie wbijać do końca, lub sprężynka za słabo trzymała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v