Skocz do zawartości


Pierwszy przegląd :) Traskę na SKP 40km zrobił bez zająknięcia :D
Panowie, mam jeszcze pytanko ? jakiej firmy polski ładowacz polecilibyście do tego ciagnika ?

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

Bez przeróbek się nie obejdzie. Mam w mf 4270 tuza i tura. Rama tura jest wzmocnieniem dla ciągnika. Jeśli masz poprzeczki ramy tuza od przedniej osi do skrzyni. Będziesz musiał je wyrzucić. I w to miejsce dać ramę adaptacji tura. Rama adaptacji tura jest mocniejsza od ramy tuza. A to tur będzie przenosił większe obciążenia. Ja mam wszystko zamontowane przez korbanka. Do tego przedni wom. A tur to polski hydromet czy tam hydramet 16. Powiem szczerze daje rade. Ciężkie kamienie nim targałem i nic nie pękło. Jeśli nie masz jakoś bardzo dużo pracy na tura. Można kupić polski. Ja kupiłem ciągnik używany i nie miałem wpływu na marki osprzętu.

Wlasnie o to chodzi ze tuz ma rame przez caly spod ciagnika, jak kupie uzywany to przywioza, wywala na podworku i kombinuj, a to wszystko ciezkie, samemu bedzie problem. Nowe polskie oferuja z montazem wiec wtedy juz oni musieli by kombinowac, albo adaptacje konkretna zrobic. .

 

32x32?

tak + biegi pełzające.

dokladnie, a to nie c 330 ze sam z ojcem adaptacje przykrecilem i rame wsadzilem. Dzwonilem do przedstawiciela od tych ladowaczy co robi je gizycko, pytal czy ciagnik ma tuza i jakie opony z przodu, bo cos mowil ze adaptacja sie rozni czy cos, i ze do 6 garowego jest najdluzsza rama i wlasnie inna adaptacja bo to juz 2,5 tony udzwigu. Ma sprawdzic w katalogach i oddzwonic co, jak i za ile.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v