Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Gość forterraturbo

Opublikowano

W majorze jest tragiczna moim zdaniem ergonomia marna , jesli chodzi chociażby o rewers ,czy pozycję za kierownicą , tak wiem to budżetówka . Proxima jest jeszcze spoko , nie wiem czy nie jest najstaranniej wykonana , forterra zmieniła się aby symbolicznie od wprowadzenia kabiny "41" , natomiast deska rozdzielcza w ogóle się nie zmieniła , a przydałby się wiekszy ekran i z cztery nawiewy .Jak dla mnie Crystal ma bardziej ergonomiczną kabinę,niż hd , gdzie ten wielki panel jest wsadzony ni w piz*ę ni w oko , obsługując ehr pozycja jest nie wygodna . Crystal może bez nowinek , ale za to lepiej się obsługuje podnośnik . Kabina w crystalu tak jak w hsxie , czy zwykłej , czyli taka sobie . Ogólnie dużo kasy chcą , zmieniają mało ważne rzeczy , a to co wymaga poprawy , unowoczesnienia  (bo jest nad czym pracować chociażby lepsze błotniki w proxie , amortyzacja kabiny w proxie , wiele innych rzeczach )to olewają moim zdaniem .

W Majorze faktycznie szału nie ma, tak samo jak w C380 i podobnych ;) Proxą powiem szczerze fajnie się jeździ, mimo całkowicie mechanicznego wyposażenia jeździło mi się bardzo przyjemnie i według mnie to chyba najlepsza seria Zetora na obecną chwilę i jedyna seria jaką wziąłbym pod uwagę ;) W Crystalu siedziałem, ale szczerze mówiąc na boczny panel się nie przyglądałem (albo słabo się przyglądałem i nie pamiętam xD), za to cały przód (kokpit itd.) porażka. Tak jak piszesz, kabina z Forterry, tylko tutaj całkiem nie pasuje według mnie. Za tą cenę, powinni coś z nim zrobić, a tak to chyba tylko zagorzały fanatyk to kupi, bo raczej nikt o zdrowym umyśle ;)

Gość forterraturbo

Opublikowano

Ja jestem można powiedzieć fanatykiem , początkowo jarał mnie ten crystal , ale coraz bardziej mi przechodzi . 

Knedle regularnie rżną klientów na kasę , w Kaliszu kilka rzeczy się kupi jakieś sprężynki , osłonki i tysiąc jeden , drugi , olej co 500 mth ,a nawet fendt każe w deutza silniku zmieniać co 300 mth ,a cud cudów zetor przechodzi 500 mth ,a skoda na tsi 30 kkm już zaraz , nie mówię ,że zetor ma złe silniki , bo w naszej forterze naprawdę dobry , te nowe mają wyższą kulturę pracy i tez są spoko . CRYSTAL za tą kase powinien mieć inną deskę rozdzielczą , ogólnie jakiąś czterosłupkową , może to kiedyś zmienią . C380 ładnie w necie wygląda na fotce , w rzeczywistości taka sama porażka jak major .Jesli zetora to skłonny byłbym kupić albo proxe power , albo forterrę hsx , jak dla mnie najbardziej udane ciagniki , ewentualnie zwykłą 

Dokładnie, z początku też mi się ten C380 podobał, ale wsiadłem do niego na AS i mi przeszło ;) Jeździłem Proxą 90 Plus u znajomego gospodarza, i jeździło mi się nie bardzo przyjemnie :) Rewers co prawda mechaniczny i brak EHRa, ale ogólnie fajnie :) W kabinie cicho, nawet chyba ciszej jak w DFie 5G "HD", całkiem mocna i zwinna, ogólnie spodobała mi się, szczególnie jak za te pieniądze :) Jedyne co, to trochę skacze i wydaje się trochę wysoka i wąska :) Forterrą jeszcze nie miałem okazji niestety jeździć ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v