michal1993 466 Opublikowano 23 Września 2015 Wspawać drugi czubek i można jeździć dalej Odnośnik do komentarza
Headbot 1 Opublikowano 23 Września 2015 Z tego co Ja wiem to takie elementy są hartowane i powinny mieć właściwości takie jak twardość a razem z tym idzie kruchość, więc powinno pęknąć a nie się wykrzywić. Jak się mylę to proszę mnie poprawić. Odnośnik do komentarza
Piotrek98765 4 Opublikowano 23 Września 2015 kolega ma rację powinno pękać a nie wykrzywic Odnośnik do komentarza
kanako339 7 Opublikowano 23 Września 2015 może naweglany ale wątpię jeśli by to była konkretna stal to i tak przy tym stopniu ugiecia by się poddała i było by dwa lemiesze.. ciężko teraz kupić konkretne blachy na robiło się psełdo speców i klepią na sztukę i wygląd Odnośnik do komentarza
Szymi40 1452 Opublikowano 24 Września 2015 Też taką łyżwę zrobiłem wczoraj.- A jeszcze mógł polatać. ;[ Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 24 Września 2015 za krótkie te dłuto naspawałeś , gdyby szło po całości lemiesza aż do piersi to raczej by się nie zwinął Odnośnik do komentarza
Lukash3060 145 Opublikowano 27 Września 2015 Może się zgiął właśnie od tego na spawanego dłuta, materiał sie przegrzał i poszło Mi te najtańsze w UG kiedyś pękały a właśnie po spawaniu takie sytuacje były Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 27 Września 2015 miałem u siebie naspawane dłuta z resora od sprintera , tylko że przyspawany na lemieszu od dziobu aż do piersi i nie gnie nic bo wirax na zabezpieczenia to ścina czasem (na 0,5ha 3szt) przy podorywce zobaczę jak zareaguje stanrol bo nim będę drzeć orki zimowe w listopadzie lub grudniu Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się