Skocz do zawartości

New Holland T5.105 Electro Command



Testy traktorka :)




Rekomendowane komentarze

Wiesz co musiał bym iść sprawdzić, ale jak go odstawiałem to miał chyba 66,
skrzynia wypada lepiej bo tutaj tylko z B na C wyciskam sprzęgło a w JD mam Wajchotronic :P
co do mocy to jest ok, raczej czyć te ponad 100km, kabina miękka i to czuć, a z miękką ośką będzie całkiem bajka :) tak z miączyna chłopaki przyprowadzili :D

 

@Mickas-mówili że ten już teraz będzie na sprzedaż, a po testach zawsze uda się taniej wyrwać nie :P
@Jarecki-od następnego roku T5 będzie z AdBlue, i miękką osią w opcji także będzie super ciągniczek :)
@pawel-tak jak mówiłem będzie i miękka oś :) na oko do tej pory spalił tak z 50-60l, z tym że na pole od nas ponad 5km :) ogólnie fajny ciągniczek, bardzo mi się podoba

no ja wolałbym mieć w T7 zwykłego diesla, do tego przelotówka, i całkiem inaczej to gra, no i mniej  podzespołów do popsucia się nie, ale wszystko idzie do przodu ( nie koniecznie w dobrą stronę) słyszałem że teraz już nawet nie da rady zamówić nowej dużej T7. że są wycofane a po Hanoverze mają wejść te nowe t7 

no ja wolałbym mieć w T7 zwykłego diesla, do tego przelotówka, i całkiem inaczej to gra, no i mniej  podzespołów do popsucia się nie, ale wszystko idzie do przodu ( nie koniecznie w dobrą stronę) słyszałem że teraz już nawet nie da rady zamówić nowej dużej T7. że są wycofane a po Hanoverze mają wejść te nowe t7 

Pewnie no nowej normie Tier IV Final a tam jest SCR, DPF, EGR i wiele innych pseudo ekologicznych rzeczy.

Dobrze że u mnie w Claasie jest tylko EGR którego wyłączyłem. Bez EGR silnik o wiele lepiej pracuje i od razu czuć tą moc którą posiada.

No AdBlue to dla mnie porażka, dodadkowe koszty w AdBlue

 

Dla Ciebie porażka? A posiadasz ciągnik czy w ogóle jakikolwiek pojazd z Adblue? 

Jak zawsze najwięcej mają do powiedzenia Ci którzy nigdy nie mieli z tym do czynienia :) 

W Valtrze 20 litrów AdBlue wystarczy na 50 mtg. Bańka 20-litrowa kosztuje 50 zł, to jakaś tragedia? Jeszcze niech ktoś mi powie, że EGR jest lepsze pod względem ekonomii :lol: 

Jeśli tak komuś przeszkadza SCR to podłącza laptopa pod ciągnik, wgrywa specjalną mapę która sprawia, że ciągnik cały czas wykrywa AdBlue, mimo że nie ma go w zbiorniku i po problemie. Polak zawsze znajdzie w czymś problem... W ciężarówkach leje się AdBlue już dłuugie lata i nikt nie narzeka. Z resztą sami użytkownicy ciągników z SCR też nie narzekają, tylko ich sąsiedzi i znajomi  ^^

No to wiadomo nie od dziś, że ktoś sobie wymyślił te całe normy spalania tylko po to, żeby firmy mogły trzepać pieniądze, tego już nie ominiemy. Jednak dalej twierdze, że nie ma się co obawiać SCR-u. Szczerze mówiąc to tylko mała pompka, jeden wtryskiwacz i jakiś sterownik. W razie awarii szukam firmy która zajmuję się programowaniem tego ustrojstwa i to odłączam. Nawet jeśli nawali to i tak jestem w stanie dalej jechać ciągnikiem tyle że z połową mocy. Mimo wszystko jeszcze nigdy nie słyszałem o awarii SCR, no chyba że ktoś lał wodę zamiast roztworu, a były takie przypadki...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v