New Holland T5.105 Electro Command
 

New Holland T5.105 Electro Command

  • 4846 wyświetleń

Testy traktorka :)



Informacje o zdjęciu New Holland T5.105 Electro Command

Zrobione z SAMSUNG GT-S7710

  • 3.4 mm
  • 2188/1000000
  • f f/2.7
  • ISO 50



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mickas092
  • 438 3670

Jeśli to ten z oddziału Białka to ten sam był u mnie natestach ;) Dużo miał godzin nastukane ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • GustawD65
  • GucioJUMZ
  • 310 2920

Jak porównanie względem JD :D wiem ze w jd mocy mniej ale chodzi o skrzynie i zwrotność  :lol:   A NH to z Miączyna brałeś na testy  B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor110
  • 54 707

Wiesz co musiał bym iść sprawdzić, ale jak go odstawiałem to miał chyba 66,
skrzynia wypada lepiej bo tutaj tylko z B na C wyciskam sprzęgło a w JD mam Wajchotronic :P
co do mocy to jest ok, raczej czyć te ponad 100km, kabina miękka i to czuć, a z miękką ośką będzie całkiem bajka :) tak z miączyna chłopaki przyprowadzili :D

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mickas092
  • 438 3670

jak do 200 dobiją to na handel bo mi handlowiec mówił ze tyle mogą nabić demówkami ;) Chyba że ktoś wcześniej weźmie :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel1025
  • 21 234

Jak dla mnie ciągnik fajny tylko brak amortyzacji osi jest jego największą wadą :( Dużo spalił podczas wożenia obornika? 5 leci

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor110
  • 54 707

@Mickas-mówili że ten już teraz będzie na sprzedaż, a po testach zawsze uda się taniej wyrwać nie :P
@Jarecki-od następnego roku T5 będzie z AdBlue, i miękką osią w opcji także będzie super ciągniczek :)
@pawel-tak jak mówiłem będzie i miękka oś :) na oko do tej pory spalił tak z 50-60l, z tym że na pole od nas ponad 5km :) ogólnie fajny ciągniczek, bardzo mi się podoba

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cehes
  • 627 2540

Jak będzie AdBlue to nie wiem czy będzie taki fajny ciągniczek ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 688 5916

jaka cena katalogowa ? w tamtym roku za podstawe liczyli 200 brutto.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor110
  • 54 707

a nie wiem nawet, ale mówił coś koło 190 netto, w T7 mam AdBlue i jakiejś tragedii nie ma, więc nie bardzo rozumiem?

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cehes
  • 627 2540

Mi chodzi o to, że często są z tym problemy ;) Np. w TC 5.80 z mojej galerii były jakieś problemy na początku z tym. Słyszałem, że w innych maszynach też się coś działo ;) Ogólnie sporo osób unika tego jak może ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor110
  • 54 707

no ja wolałbym mieć w T7 zwykłego diesla, do tego przelotówka, i całkiem inaczej to gra, no i mniej  podzespołów do popsucia się nie, ale wszystko idzie do przodu ( nie koniecznie w dobrą stronę) słyszałem że teraz już nawet nie da rady zamówić nowej dużej T7. że są wycofane a po Hanoverze mają wejść te nowe t7 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • galinek3140
  • 103 827

jeden zbiornik AdBlue starcza chyba na 3 pełne zbiorniki paliwa tak wiec to nie jest jakiś masakrycznie wielki koszt :D tak ja twierdze bynajmniej ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cehes
  • 627 2540

Nie zmienia to faktu, że bez tych wszystkich Eko-badziewi byłoby dużo lepiej ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel1025
  • 21 234

no ja wolałbym mieć w T7 zwykłego diesla, do tego przelotówka, i całkiem inaczej to gra, no i mniej  podzespołów do popsucia się nie, ale wszystko idzie do przodu ( nie koniecznie w dobrą stronę) słyszałem że teraz już nawet nie da rady zamówić nowej dużej T7. że są wycofane a po Hanoverze mają wejść te nowe t7 

Pewnie no nowej normie Tier IV Final a tam jest SCR, DPF, EGR i wiele innych pseudo ekologicznych rzeczy.

Dobrze że u mnie w Claasie jest tylko EGR którego wyłączyłem. Bez EGR silnik o wiele lepiej pracuje i od razu czuć tą moc którą posiada.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor110
  • 54 707

Zawsze można po gwarancji wyłączyć Ad-blue i po problemie

tylko jaki jest tego koszt i co to da? pytam poważnie, bo jeśli chodzi tylko o oszczędzaniu na płynie, to szkoda zawarencji

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil1616
  • 26 752

Nie wiem jaki koszt ale rozmawiałem w tym roku z dilerem  case i że po gwarancji bez problemu można to wyłączyć żeby nie brał ciągnik adblue. Jak ktoś sporo godzin robi to może to być opłacalne

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 976 8485

No AdBlue to dla mnie porażka, dodadkowe koszty w AdBlue

 

Dla Ciebie porażka? A posiadasz ciągnik czy w ogóle jakikolwiek pojazd z Adblue? 

Jak zawsze najwięcej mają do powiedzenia Ci którzy nigdy nie mieli z tym do czynienia :) 

W Valtrze 20 litrów AdBlue wystarczy na 50 mtg. Bańka 20-litrowa kosztuje 50 zł, to jakaś tragedia? Jeszcze niech ktoś mi powie, że EGR jest lepsze pod względem ekonomii :lol: 

Jeśli tak komuś przeszkadza SCR to podłącza laptopa pod ciągnik, wgrywa specjalną mapę która sprawia, że ciągnik cały czas wykrywa AdBlue, mimo że nie ma go w zbiorniku i po problemie. Polak zawsze znajdzie w czymś problem... W ciężarówkach leje się AdBlue już dłuugie lata i nikt nie narzeka. Z resztą sami użytkownicy ciągników z SCR też nie narzekają, tylko ich sąsiedzi i znajomi  ^^

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cehes
  • 627 2540

Ja nie twierdzę, że pod względem ekonomii EGR jest lepsze tylko, że słyszałem o problemach związanych z AdBlue ;) Jak pisałem, według mnie te wszystkie eko-badziewia są tylko po to, żeby ktoś trzepał na tym spory hajs, a przy okazji denerwować tym ludzi ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 976 8485

No to wiadomo nie od dziś, że ktoś sobie wymyślił te całe normy spalania tylko po to, żeby firmy mogły trzepać pieniądze, tego już nie ominiemy. Jednak dalej twierdze, że nie ma się co obawiać SCR-u. Szczerze mówiąc to tylko mała pompka, jeden wtryskiwacz i jakiś sterownik. W razie awarii szukam firmy która zajmuję się programowaniem tego ustrojstwa i to odłączam. Nawet jeśli nawali to i tak jestem w stanie dalej jechać ciągnikiem tyle że z połową mocy. Mimo wszystko jeszcze nigdy nie słyszałem o awarii SCR, no chyba że ktoś lał wodę zamiast roztworu, a były takie przypadki...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cehes
  • 627 2540

W tym kombajnie na początku coś nawalało, nie wiem właśnie czy nie coś z tym sterownikiem ;) To wyłączyć można chyba dopiero po gwarancji?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 976 8485

Tego nie wiem. Jak sam chciałem coś robić przy ciągniku na gwarancji to serwisant powiedział, że mogę ale tylko na własną odpowiedzialność. Jak coś nawali to płacę za całą naprawę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj