Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu 2 x Bizon BS Z110?

Kombajn Bizon BS Z110 zaparkowany w przestrzeni magazynowej. Maszyna charakteryzuje się klasycznym niebieskim i czerwonym wykończeniem, typowym dla modeli Bizon. Widoczny heder z motowidłami sugeruje przystosowanie do koszenia zbóż. Bizon BS Z110 wyposażony jest w silnik o mocy około 240 KM, co pozwala na efektywną pracę w polu. System omłotu z bębnem młócącym oraz zbiornik ziarna o pojemności 6000 litrów wspierają wydajne zbieranie plonów. Kombajn przystosowany jest do pracy na zróżnicowanych terenach, zapewniając stabilność i niezawodność. W garażu stoi w gotowości do kolejnego sezonu żniwnego.

  • Like 3

Rekomendowane komentarze

W niebieskim odkąd go kupiłem i przeprowadziłem kapitalny remont to nic poważnego się nie przytrafiło. Wiesz, każdy zadbany kombajn pracuje bez problemów wiec nie ma różnicy czy to bizon czy inny. Ja na swojego nie mogę złego słowa powiedzieć. Sprawuje mi się bdb. W BSie trochę bardziej wrazliwsza jest przekladnia kątowa od przenosnika do zbiornika ziarna. Tam musi być porządnie i często smarowanie. Reszta to żadne cuda i sądzę, ze nie ma się o co psuć. Przed sezonem przejrzeć, słabe pasy, łańcuchy, łożyska wymienić i w pole.

Co do spalania to nigdy nie sprawdzałem bo nawet mnie to zbytnio nie interesuje czy silnik w ciągu dnia spali 5 litrow więcej czy mniej ale mielec czy ZTS lyknie w 12 h bak.
Ale jak w ciągu 12 h wykosi 25 -30 ha to i bak wypije.

@Marcin34 wiata ma wymiary 13x10 a zdjęcia przy okazji wrzucę.

@Pavel BSa użytkuję od 2009r który jest moim 8 Bizonem. Przed nim były 2x Z056 a wcześniej supry i Gigant Z083

Tak jak pisałem przez ten czas użytkowania nie miałem żadnych większych kłopotów a teraz sam jestem ciekawy jak będzie pracować czerwony BS.

Co do sampo... ale dlaczego łopaty wiatraka musisz spawać? Nie wierze, że łamią się bez przyczyny bo obciążeń nie mają a musisz spawać. Przyjrzyj się nim co może to powodować.

BSZ110 - powiedz mi, czy wiesz jak to jest z przekładnią żniwną i regulacją pasa wariatora... Mamy napęd bębna, jest on na wariatorze bezstopniowym przekładni żniwnej i wydaje mi się że pas jest luźny a co za tym idzie poślizg pasa powoduje wolniejszą jazdę. CZy szpanowałeś kiedyś ten pas? jeśli tak to czym i jak duże masz napięcie pasa? Bo sama zmiana położeń tarcz zmienia obroty ale pasa nie szpanuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v