Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

hehe tylko JD 5620 wes rozbiesz deske rozdzielczą MTZ a JD . Tam masz większość napchane elektryki . Wyjmiesz ją poluzuje się jakaś wsuwka i juz ci EHR lub jak masz elektryczny rewers nie dziala oraz inne rzeczy na elektronice. Moim zdaniem ciągnik powinien sie cechowac prostą, wytrzmała , konstrukcja a wygld to przy okazji . Nad wygldem to mozna sie zastanawiac nad samochodem a to to jest pojazddo roboty a nie na wystawy . Powienien dobrze sie spisywać i byc proty by jak najmniej było do psucia !

No tak ,, gniotsa nie lamiotsa" każdy produkt ma swojego klienta, jeden ceni proste, nieskomplikowane i tanie w naprawie, a inny wypas i komfort, ale w razie awarii, jak się dowiesz o cenie to można iść się pochlastać.... No ale każdy ma na co go stać i co mu rozsądek podpowiada. Miałem zresztą przykład jak niedaleko mnie facet kupił 5 letniego MFa na wypasie i walneła mu skrzynia, traktor rok czasu stal za nim go uróchomili i zaraz sprzedali następnemu nieszczęśnikowi.........

Małe JD nie mają tyle elektroniki? Kolega ma 6920 i rocznego 5090R to ten mały ma mniej tylko po za tym ze nie ma klimatronika, biegu E i automatycznego przełączania polbiegów a tak to jedenciul kilometry kablekow cienkichbyle szczur wlezie i płacz i płać. Co wam przeszkadza w tych zegarach? Pokazuja najważniejsze dane,pokazuje predkość, prędkość wom, obroty ciśnienie oleju , powietrza, stan paliwa, Co chcieć wiecej napewno są ładniejsze niż Zetorowskie a napewno są po prostu praktyczne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v