Skocz do zawartości

Usus 1204 de luxe



no to już w połowie jesteśmy... ;) do żniw powinienem się wyrobić... ;)


Rekomendowane komentarze

nic takiego... wymieniłem tarczki w wzmacniaczu  bo jak siałem to na żółwiu ciągnik się zatrzymywał ;) no i przy okazji mikropompka ,  łożysko oporowe, no i przy okazji zaślepienie tej pompki wspomagającej podnośnik bo już z niej leciało, a i tak jest zbędna i chociaż potem nie cieknie... ;)

no i regeneracja kołyski i montowany orbitrol... ;)

@moorgi, no własnie jest w takim stanie lakier, że nie wymaga natychmiastowej ingerencji, ale drażni mnie siwy kolor felg... ;)  no a nawet jak bym malował to i tak by miała oryginalne czerwone kolory...  no i szkoda, że nie ma oryginalnego koloru , bo już była malowana, tak to wtedy bym nawet nie myslał o malowaniu ;) ale jak nie bede malował , to na pewno dostanie nowe naklejki  na maske... ;)

 

@kojot, no oczywiście , że dostanie, mam te dolne od 914 i te przednie od 1224 i jak mi się uda załatwić to dostanie jeszcze pod filtrem ;) więc będzie cały komplet ;)

 

@ananas, jeden dobry wzupełności wystarczy, nie ma konieczności robienia z niej choinki ;)

 

@grzegorz, w dowodzie widnieje 81 ;) wersja na Szwecje w kraju od 2009 . więc już zabytek.. ale w lepszym stanie niż nie jeden z końca lat 80 ;)

jak robić remont wizualny to powoli, z zapasem czasu, pomalować stare blachy i założyć to takie lepienie i tyle

zrobisz dokładnie to długo będzie ładnie wyglądać bo lakier od razu nie zleci

jakiś czas temu widziałem tu zdjęcie C-328 z dumnym podpisem "po remoncie", tyle że remont polegał na machnięciu maski pędzlem na zielono, a maska pogięta jakby kto nią stary chlew burzył waląc przodem w ścianę...

Ja wiem po swojej 385 nie bylo sensu zdejmowac blotnikow bo byly dobre wyczyscilem tak na ciagniku i pryslem kabine pedzelkiem
Teraz bede naprawial maske bo kombajn upadl na maske to jak naprawie to prysne jeszcze raz blotniki zeby poprostu odswiezyc
Jeszcze jedno pytanie mam do ciebie finn . Jak zdejmujesz skrzynie posrednia musisz potem regulowac chamulec skrzyni ? Bo mi cieknie tu olej śruby sie poluzowaly dokrecilem ale lekko sie poci a nie pamietam jak to szlo i jeszcze jedno gdzie jest zawór co odpowiada za to ze WOM sie kreci jak jest wylaczony

@grzes, ja nic nie regulowałem , wyjąłem i włożyłem zpowrotem, , a jak sie rozkręciła jak dokręciłeś i nadal leci to musisz wymienić uszczelkę...  a jak WOM sie kręci jak jest wyłączony to musisz zrobic hamulec wom, który jest w tym koszu z tyłu ciągnika...

 

@gosroldemski, te felgi nie są oryginalne , ale takie miały nie które wersje eksportowe... nie opłca mi się wymieniać teraz na oryginalne , bo musiałbym kupowac felgi i nowe opony ... ;) a to sie mija już z celem... ;)

Wlasnie musze wymienic ta uszczelke ale z racji baraku czasu musze dac do mechanika który nigdy tego nie robil . Ja tez robilem to z mechanikiem, ale teraz to niemozliwe zeby mi podpowiedzial .
Wom raczej caly bede musial zmienic hamulec zepsuty, szarpie i trzeszczy podczas wlanczania .
Koledze moze chodzilo zebys alufelgi założył ?
moim zdaniem piecio ramienne beda naj lepsze hehe Te dzialaja nie spekane to nie ma co kombinowac a zyczyc sobie mozna ewentualnie nowych kapci za gratis tylko zeby stare zostały hehe

Ta wersja "de luxe" na Szwecje miała takie felgi(poszperaj w necie) a dla tego miała , bo ma z przodu 14.9-28 , w środek wstawiony jest pierścień, który nie pęka, ale nie jest ideałem... ;) jedyny minust tych felg, to , że sa skręcane... jak popękają mocowania śrub, to zdejmę opony i zawiozę do znajomego który ten temat ogarnie i nie bedzie połowy śrub wtedy... ;) jak na raze felgi zostaną takie jakie są... ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v