Skocz do zawartości

RobertLewicz

i jest :) juz zasila silniczek mojej 60 ;D pompa od LTZ-55A, dziękuje Panu Tadeuszowi Wałachowskeimu za udostępnienie pomysłu oraz kontakt telefoniczny :D


Rekomendowane komentarze

Jeżeli dzięki tej pompie chodzi teraz jak t-25 to nie zazdroszczę efektu przeróbki :P w ogóle co Cie skłoniło do takiej zmiany ?

Odnośnik do komentarza

troszke inaczej warczy to fakt, ale to przez budowę pompy, skłoniło mnie zmiejszenie spalanie ale na odpowiednie testy czekam za orką. dokładny artykuł o tej przeróbce ukazał się trzy lata temu w RPT. postanowiłem założyć tą pompe zamaist regenerować oryginalną.

Odnośnik do komentarza

A zmieniło się coś jeszcze poza mniejszym spalaniem i niewielką zmianą charakterystyki pracy.

Odnośnik do komentarza

Ciśnienie będzie takie same jak w fabrycznej? Ja bym na twoim miejscu nie bawił się  od ruskiego tylko wstawił od Zetora

Odnośnik do komentarza

lepszy rozruch poprzez dokłądniejszy szybsy poczatek wtrysku paliwa oraz zaniko dymienie podczas równomiernej pracy silnika

 

A zmieniło się coś jeszcze poza mniejszym spalaniem i niewielką zmianą charakterystyki pracy.

 

 

 

 

ciśnienie w większości pomp jest takie same, ważne by dorobić pzrewody paliwowe równomeirnej długości by nie było wibracji ciśnienia podczas wtrysku paliwa do kolejnych komór spalania. poza tym ciśnienie regulujesz poprzez rozpylacze a pompa od zetora jest identyko jak od c360 ma tylko większa dawke i troszke większa przepystowośc z racji tego że pojemnść skokowa zetora jest o prawie trzy setki większa ja u 60. jak sam wiesz musi być odpowiedni stosunek mieszanki paliwa do powietrza dając więcej paliwa bez większej ilości powietrza efektu poza wiekszym spalaniem za dużego nie będzie.

Ciśnienie będzie takie same jak w fabrycznej? Ja bym na twoim miejscu nie bawił się  od ruskiego tylko wstawił od Zetora

 
Odnośnik do komentarza

a pompa z 4p by nie była lepsza ?

nagraj film jak pracuje na małych obrotach jak i na dużych i ile kosztowała ta przeróbka

Odnośnik do komentarza

od 4p może i by była lepsza ale nowa kosztuje sporo a używana nie wiadomo co kupisz, poza tym gorzej jest dorobić przystawke do bloku. przeróbka kosztowała mnie 900 złotych z nową pompą.

a pompa z 4p by nie była lepsza ?

nagraj film jak pracuje na małych obrotach jak i na dużych i ile kosztowała ta przeróbka

 

Odnośnik do komentarza

wiesz co dobre pytanie sekcyjna napewno nie bo to właśnie oryginalna pompa od 60. muszę sprawdzić dokładnie jaki jest rodzaj tej pompy

Odnośnik do komentarza

jest to pompa rozdzielaczowa z jednym tlokorozdzielaczem kompletnym czyli rowna dawka paliwa na poszczegulne tloki.Odnosnie pomp zetor jednak sie troche roznia od pomp c 360 i dzie przystosowac pompe zetora dodawek istalego wydatku wzgledem silnika c 360.Na pompie zetor nieporuwnywalna (DO POMP C 360)praca silnika.Silnik pieknie pracuje na malych obrotach zbiera rowno zadnych stukow z racji rzucania dawkami co ma czesto miejsce w pompach c 360 zwlaszcza przy obecnych czesciach

 

Odnośnik do komentarza

jest to pompa rozdzielaczowa z jednym tlokorozdzielaczem kompletnym czyli rowna dawka paliwa na poszczegulne tloki.Odnosnie pomp zetor jednak sie troche roznia od pomp c 360 i dzie przystosowac pompe zetora dodawek istalego wydatku wzgledem silnika c 360.Na pompie zetor nieporuwnywalna (DO POMP C 360)praca silnika.Silnik pieknie pracuje na malych obrotach zbiera rowno zadnych stukow z racji rzucania dawkami co ma czesto miejsce w pompach c 360 zwlaszcza przy obecnych czesciach

 być może i masz racje tylko ile pompa od zetora kosztuje to każdy  wie a by dawka była dokładna musi zmienić ja pompiarz na stole bo takie dawkowanie na oko trudno zrobić samemu. w mojej pompie jest łatwiej dawkować paliwo a poza tym ewentualna pózniejsza regeneracja jest relatywnie tania sama nowa pompa kosztuje 650 zł więc nie ma porównania a i gdybyś widział teraz jak chodzi mój sprzęt nie ma mowy o kopceniu czy nierównych obrotach

Odnośnik do komentarza

Ja nie dywaguje nad wyzszoscia jednej nad druga pompa .Napisalem o mozliwosci dostosowania pompy zetor do c 360.Z samego powodu posiadania 1 tlokorozdzielacza w pompie ltz skutkuje mniejszym a raczej rownym dawkowaniem dla kazdego cylindra co w przypadku pompy rzedowej juz nie jest takie proste

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v