Skocz do zawartości


i jest :) juz zasila silniczek mojej 60 ;D pompa od LTZ-55A, dziękuje Panu Tadeuszowi Wałachowskeimu za udostępnienie pomysłu oraz kontakt telefoniczny :D


Rekomendowane komentarze

lepszy rozruch poprzez dokłądniejszy szybsy poczatek wtrysku paliwa oraz zaniko dymienie podczas równomiernej pracy silnika

 

A zmieniło się coś jeszcze poza mniejszym spalaniem i niewielką zmianą charakterystyki pracy.

 

 

 

 

ciśnienie w większości pomp jest takie same, ważne by dorobić pzrewody paliwowe równomeirnej długości by nie było wibracji ciśnienia podczas wtrysku paliwa do kolejnych komór spalania. poza tym ciśnienie regulujesz poprzez rozpylacze a pompa od zetora jest identyko jak od c360 ma tylko większa dawke i troszke większa przepystowośc z racji tego że pojemnść skokowa zetora jest o prawie trzy setki większa ja u 60. jak sam wiesz musi być odpowiedni stosunek mieszanki paliwa do powietrza dając więcej paliwa bez większej ilości powietrza efektu poza wiekszym spalaniem za dużego nie będzie.

Ciśnienie będzie takie same jak w fabrycznej? Ja bym na twoim miejscu nie bawił się  od ruskiego tylko wstawił od Zetora

 

jest to pompa rozdzielaczowa z jednym tlokorozdzielaczem kompletnym czyli rowna dawka paliwa na poszczegulne tloki.Odnosnie pomp zetor jednak sie troche roznia od pomp c 360 i dzie przystosowac pompe zetora dodawek istalego wydatku wzgledem silnika c 360.Na pompie zetor nieporuwnywalna (DO POMP C 360)praca silnika.Silnik pieknie pracuje na malych obrotach zbiera rowno zadnych stukow z racji rzucania dawkami co ma czesto miejsce w pompach c 360 zwlaszcza przy obecnych czesciach

 

jest to pompa rozdzielaczowa z jednym tlokorozdzielaczem kompletnym czyli rowna dawka paliwa na poszczegulne tloki.Odnosnie pomp zetor jednak sie troche roznia od pomp c 360 i dzie przystosowac pompe zetora dodawek istalego wydatku wzgledem silnika c 360.Na pompie zetor nieporuwnywalna (DO POMP C 360)praca silnika.Silnik pieknie pracuje na malych obrotach zbiera rowno zadnych stukow z racji rzucania dawkami co ma czesto miejsce w pompach c 360 zwlaszcza przy obecnych czesciach

 być może i masz racje tylko ile pompa od zetora kosztuje to każdy  wie a by dawka była dokładna musi zmienić ja pompiarz na stole bo takie dawkowanie na oko trudno zrobić samemu. w mojej pompie jest łatwiej dawkować paliwo a poza tym ewentualna pózniejsza regeneracja jest relatywnie tania sama nowa pompa kosztuje 650 zł więc nie ma porównania a i gdybyś widział teraz jak chodzi mój sprzęt nie ma mowy o kopceniu czy nierównych obrotach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v