przemo24 70 Opublikowano 3 Maja 2015 Domal97 Niestety już za późno polepione już klejem do ''spawania na zimno''. Trzeba szukać nowego bloku... Odnośnik do komentarza
traktorzysta12345 77 Opublikowano 4 Maja 2015 Ja swój blok od zetora woziłem do Ciechanowa tam nałożyli łatę na pęknięcie i od tamtej pory dobrze jest Odnośnik do komentarza
seweryn20 825 Opublikowano 4 Maja 2015 Natnij pęknięcia głęboko i klej. W 4011 była dziura na pięść za pompą. Klej trzymał ponad 20 lat. Pewnie trzyma dalej. Odnośnik do komentarza
wlatcakomaruf 19 Opublikowano 4 Maja 2015 Tylko na końcach pęknięć nawierć otwory koniecznie przelotowe, bo inaczej będzie dalej pękać. Odnośnik do komentarza
przemo24 70 Opublikowano 4 Maja 2015 Tylko co teraz zrobić jak główne pęknięcie jest zaspawane...? Zeszlifować ten spaw do zera i klejem to zapchać? jestem ciekaw ile mi wytrzyma to klejenie. Odnośnik do komentarza
seweryn20 825 Opublikowano 5 Maja 2015 Miałem ten sam problem. Korbowód wyleciał za pompą wtryskową i wspawano wyrwany kawałek z powrotem w blok. Popękało i lał się olej. Naciąłem wszystkie pęknięcia zalałem i trzyma pewnie do dziś. Ciągnika już nie mam. To pewniejsze niż robienie skorupy na górze. Odnośnik do komentarza
Adrian40stka 28 Opublikowano 5 Maja 2015 Metoda kołkowania jeżeli jest pęknięcie bo gdy fragment bloku jest wyłupany metoda ta odpada Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się