Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Bizon Z056

Zrobione z Canon Canon EOS 550D

  • 23 mm
  • 1/60
  • f f/5.0
  • ISO 100
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

35 komentarzy



Rekomendowane komentarze

Ja tez mam zdjety daszek, przeszkadza mi jak chce wejsc na góre podczas koszenia :D

 

Ile dałeś za ten czołg?:D

Kocham ten dźwięk, to jedna z najpiękniejszych melodii dla moich uszów. Bezawaryjności ;)

W 82 były już też szerokie koła , za takiego daliśmy 22900zł z kabiną sieczkarnią i przebiegiem niespełna 3 tys mth .

 

   Jak kupowaliśmy swój to bardzo nie wiele brakowało by przyprowadzić identycznego jak Twój , pamiętam wtedy ceniony był 25tys z daszkiem i sieczkarnią , niestety właściciel się rozmyślił i rzekomo sprzedał go sąsiadowi .

 

  Ładny kolor , odświeżyć białe elementy i pięknie będzie się prezentował , gratuluję i niech śmiga :)

nie rozumiem co masz do claasa?Dobre kombajny choćby rozmieszczenie dźwigni w bizonie przy kierownicy 3 w podłdze od hederu a w claasie to co tu w kilku to w claasie w jednej

A bizon nie przekosił igła części drogie nie miałeś kontaktu z tym kombajnem to skąd wiesz drogie nie drogie ale miał być zamiast niego bizon na początku ale claas był o to że bizon ma pół osie awaryjne. Choźby spalanie perkins ma niższe

miałem MF 487 ale jakoś mi nie podpasował jedynie to silnik perkins był bardzo dobry

a muj bizon dużo nie kosil znamy jego całą historie

a półosie to trzeba uważać a nie jak ostatni deb!l jeżdzć

Stare niemieckie graty. W całym kraju części w promieniu do 10 km za psie pieniądze do bizona. Za sam wygląd nie chciałbym takich claasow. Części na zamówienie i drogie tak samo jak do 25 letniego mercedesa 124. Nie oszukujmy się ale jak ktoś sprzedaje bizona a kupuję jakiegoś mercatora to jakby się cofal w czasie. Nie wspomnę o szerokości hedera i ponadczasowe RĘCZNIE wysuwanie motowidel stosowane z tego co ma kolega dominatorze 88 i 98. Nie ma to jak płakać w wylozonym zbożu jak stół a niestety bizon wygoli żebym nie wiem jak było położone.

A do urywajacych osi to najpierw trzeba sobie naprawić wariator, ze podczas cofania wraca on do wolnych obrotów A nie na całego puszczać sprzęgło przy cofaniu i dziwić się, ze wszystko pęka a bizon staje tyłem do góry

  • Like 1

Stare niemieckie graty. W całym kraju części w promieniu do 10 km za psie pieniądze do bizona. Za sam wygląd nie chciałbym takich claasow. Części na zamówienie i drogie tak samo jak do 25 letniego mercedesa 124. Nie oszukujmy się ale jak ktoś sprzedaje bizona a kupuję jakiegoś mercatora to jakby się cofal w czasie. Nie wspomnę o szerokości hedera i ponadczasowe RĘCZNIE wysuwanie motowidel stosowane z tego co ma kolega dominatorze 88 i 98. Nie ma to jak płakać w wylozonym zbożu jak stół a niestety bizon wygoli żebym nie wiem jak było położone.

 

A do urywajacych osi to najpierw trzeba sobie naprawić wariator, ze podczas cofania wraca on do wolnych obrotów A nie na całego puszczać sprzęgło przy cofaniu i dziwić się, ze wszystko pęka a bizon staje tyłem do góry

Nie przesadzaj bo części są dostępne co z tego że około 70 km ale są motowidła w dominatorach ręcznie ale można założyć siłownik.W mojej okolicy każdy kto zmieniał kombajn czy pierwszy kupywał był to claas w całej wsi jak były 4 bizony zastąpiły claasy ty robisz na bs-sie a przesiądź się na dominatora to zobaczymy co wtedy co z tego że części są dostępne wszędzie ale jak coś ma być to niech będzie pożądne


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×