Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Bizon Z056?

Kombajn Bizon Z056 podczas postoju na placu gospodarstwa. Model ten, charakterystyczny dla polskiego rolnictwa, znany jest z niezawodności w pracach polowych. Maszyna napędzana jest silnikiem typu SW 400 o mocy 100 KM, który efektywnie zasila mechanizm omłotu bębnowo-kłosowo-sitowy. Wyposażona w heder o szerokości 4,2 metra z motowidłami, dedykowany do zbioru zbóż, umożliwia skuteczne koszenie na polach o zróżnicowanej strukturze. Zbiornik ziarna o pojemności 2540 litrów pozwala na dłuższą pracę bez częstego wyładowywania. Otoczenie wskazuje na gospodarstwo z charakterystycznymi zabudowaniami, co podkreśla kontekst pracy w rolniczym krajobrazie.

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

W 82 były już też szerokie koła , za takiego daliśmy 22900zł z kabiną sieczkarnią i przebiegiem niespełna 3 tys mth .

 

   Jak kupowaliśmy swój to bardzo nie wiele brakowało by przyprowadzić identycznego jak Twój , pamiętam wtedy ceniony był 25tys z daszkiem i sieczkarnią , niestety właściciel się rozmyślił i rzekomo sprzedał go sąsiadowi .

 

  Ładny kolor , odświeżyć białe elementy i pięknie będzie się prezentował , gratuluję i niech śmiga :)

Stare niemieckie graty. W całym kraju części w promieniu do 10 km za psie pieniądze do bizona. Za sam wygląd nie chciałbym takich claasow. Części na zamówienie i drogie tak samo jak do 25 letniego mercedesa 124. Nie oszukujmy się ale jak ktoś sprzedaje bizona a kupuję jakiegoś mercatora to jakby się cofal w czasie. Nie wspomnę o szerokości hedera i ponadczasowe RĘCZNIE wysuwanie motowidel stosowane z tego co ma kolega dominatorze 88 i 98. Nie ma to jak płakać w wylozonym zbożu jak stół a niestety bizon wygoli żebym nie wiem jak było położone.

A do urywajacych osi to najpierw trzeba sobie naprawić wariator, ze podczas cofania wraca on do wolnych obrotów A nie na całego puszczać sprzęgło przy cofaniu i dziwić się, ze wszystko pęka a bizon staje tyłem do góry

Stare niemieckie graty. W całym kraju części w promieniu do 10 km za psie pieniądze do bizona. Za sam wygląd nie chciałbym takich claasow. Części na zamówienie i drogie tak samo jak do 25 letniego mercedesa 124. Nie oszukujmy się ale jak ktoś sprzedaje bizona a kupuję jakiegoś mercatora to jakby się cofal w czasie. Nie wspomnę o szerokości hedera i ponadczasowe RĘCZNIE wysuwanie motowidel stosowane z tego co ma kolega dominatorze 88 i 98. Nie ma to jak płakać w wylozonym zbożu jak stół a niestety bizon wygoli żebym nie wiem jak było położone.

 

A do urywajacych osi to najpierw trzeba sobie naprawić wariator, ze podczas cofania wraca on do wolnych obrotów A nie na całego puszczać sprzęgło przy cofaniu i dziwić się, ze wszystko pęka a bizon staje tyłem do góry

Nie przesadzaj bo części są dostępne co z tego że około 70 km ale są motowidła w dominatorach ręcznie ale można założyć siłownik.W mojej okolicy każdy kto zmieniał kombajn czy pierwszy kupywał był to claas w całej wsi jak były 4 bizony zastąpiły claasy ty robisz na bs-sie a przesiądź się na dominatora to zobaczymy co wtedy co z tego że części są dostępne wszędzie ale jak coś ma być to niech będzie pożądne


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v