Gość konteno Opublikowano 29 Marca 2015 kolejny mądry producent , jaka to wygoda wymieniać tak obrócony filter i później ścierać rozlany olej? Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 30 Marca 2015 wiem że w niektórych filtrach hydrauliki w jd są pod spodem korki co spuszczenia oleju z wkładu , jaki problem i tu to wykorzystać Odnośnik do komentarza
Slevyn 35 Opublikowano 30 Marca 2015 tu jest korek pod spodem nawet widac go na zdjeciu, ale jestem i tak ciekawy co konstruktor mial na mysli montujac go odwrotnie. Odnośnik do komentarza
michal7211jaron 5 Opublikowano 30 Marca 2015 mozesz pogratulowac pomyslu jd jd? w tle stoją case, więc to chyba fiat Odnośnik do komentarza
andreo430 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 W linku macie widok tego silnika z drugiej strony. I filter jest już normalnie założony. http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/567316-20150329-150242/ Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 1 Kwietnia 2015 to tak , ja w zetorze musiałbym rurke od oleju odkręcać żeby olej z filtra zlać przed odkreceniem ale po co te wygody skoro przy wymianie olejów i filtrów to wszystko i tak pozostaje w gestii serwisantów Odnośnik do komentarza
bialy2005 583 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 To jest silnik rodem z CNH. Nie wiem w czym, problem jak troszke olej poleci ? Mam w 3 ciagnikach filtr oleju montowany w taki sposób zadnych sróbek do spuszczania nie ma bo i po co. Jak sie troszke obleje to szmatka i sie wyciera i tyle. Nie wiem po co sie nad tym rozczulać ?? Odnośnik do komentarza
TheBociek1996 598 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 dokładnie, też nie widzę żadnego problemu w tym Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 1 Kwietnia 2015 To jest silnik rodem z CNH. Nie wiem w czym, problem jak troszke olej poleci ? Mam w 3 ciagnikach filtr oleju montowany w taki sposób zadnych sróbek do spuszczania nie ma bo i po co. Jak sie troszke obleje to szmatka i sie wyciera i tyle. Nie wiem po co sie nad tym rozczulać ?? ja może też bym nie widział problemu gdyby nie to ze po wytarciu pozostają jakieś tam resztki oleju w postaci ciemniejszego odcienia farby w miejscu wycierania, a przy robocie nalepi się trochę kurzu i pyłu , a niektóre chłopy co uj**ane maszyny u siebie umyją lekko na zabrudzony traktor potrafią trwonić kasę fundując mu myjnię,piany i inne drogie chemie(a później trują komuś że przesadnie dba o c360- to po pierwsze) a po drugie to częste mycie (szczególnie myjką ciśnieniową silnie zabrudzonych czy zaolejonych elementów) może powodować uszkadzanie powłok lakierniczych Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 a wystarczyło zamiast puszki zrobić wkład i problem rozwiązany Odnośnik do komentarza
andreo430 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Ktoś tam pisał, że to silnik jd, a moim zdaniem to silnik Case, ponieważ silnik ten był na stanowisku Case, i równiez na filtrze jest napis Case. Odnośnik do komentarza
bialy2005 583 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Kolejny wszytko pokrecił Jesli uważasz ze raz na 300h pracy ciagnika porzadne mycie sie nie nalezy to ja już nic nie iwem Sami sobie stwarzacie problemy i tyle. Odnośnik do komentarza
bialy2005 583 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 to jest silnik CNH i skonczcie te dywagacje 4 cylindrowy taki jak w maxxumach lub T6 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się