Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu AgroTech

Zrobione z Samsung Techwin <KENOX S730 / Samsung S730>

  • 8,7 mm
  • 1/60
  • f f/3.3
  • ISO 100
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1451 7038

kolejny mądry producent , jaka to wygoda wymieniać tak obrócony filter i później ścierać rozlany olej?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1451 7038

wiem że w niektórych filtrach hydrauliki w jd są pod spodem korki co spuszczenia oleju z wkładu , jaki problem i tu to wykorzystać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Slevyn
  • 35 550

tu jest korek pod spodem nawet widac go na zdjeciu, ale jestem i tak ciekawy co konstruktor mial na mysli montujac go odwrotnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1451 7038

to tak , ja w zetorze musiałbym rurke od oleju odkręcać żeby olej z filtra zlać przed odkreceniem

ale po co te wygody skoro przy wymianie olejów i filtrów to wszystko i tak pozostaje w gestii serwisantów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 228 9593

To jest silnik rodem z CNH. Nie wiem w czym, problem jak troszke olej poleci ? Mam w 3 ciagnikach filtr oleju montowany w taki sposób zadnych sróbek do spuszczania nie ma bo i po co. Jak sie troszke obleje to szmatka i sie wyciera i tyle. Nie wiem po co sie nad tym rozczulać ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1451 7038

To jest silnik rodem z CNH. Nie wiem w czym, problem jak troszke olej poleci ? Mam w 3 ciagnikach filtr oleju montowany w taki sposób zadnych sróbek do spuszczania nie ma bo i po co. Jak sie troszke obleje to szmatka i sie wyciera i tyle. Nie wiem po co sie nad tym rozczulać ??

ja może też bym nie widział problemu gdyby nie to ze po wytarciu pozostają jakieś tam resztki oleju w postaci ciemniejszego odcienia farby w miejscu wycierania, a przy robocie nalepi się trochę kurzu i pyłu , a niektóre chłopy co uj**ane maszyny u siebie umyją lekko na zabrudzony traktor potrafią trwonić kasę fundując mu myjnię,piany i inne drogie chemie(a później trują komuś że przesadnie dba o c360- to po pierwsze) a po drugie  to częste mycie (szczególnie myjką ciśnieniową silnie zabrudzonych czy zaolejonych elementów) może powodować uszkadzanie powłok lakierniczych

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 708 8756

a wystarczyło zamiast puszki zrobić wkład i problem rozwiązany

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andreo430
  • 0 1049

Ktoś tam pisał, że to silnik jd, a moim zdaniem to silnik Case, ponieważ silnik ten był na stanowisku Case, i równiez na filtrze jest napis Case.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 228 9593

Kolejny wszytko pokrecił :)

Jesli uważasz ze raz na 300h pracy ciagnika porzadne mycie sie nie nalezy to ja już nic nie iwem :) Sami sobie stwarzacie problemy i tyle. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 228 9593

to jest silnik CNH i skonczcie te dywagacje 4 cylindrowy taki jak w maxxumach lub T6

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.