Skocz do zawartości


At work, cały przód zregenwrowany-tuleje, sworznie na zwrotnicach i na wsporniku, nowe hamulce i przy okazji malowanie i regeneracja innych elementów co tego wymagają


Rekomendowane komentarze

Powinien :D jak go zacząłem robić to wszystko pod górkę, odkrecilem wspornik pach musi na zwolen pojechać tuleje dorabiać i juz 3 dni w plecy, z hamulcami to samo jedna strona tylko cylinderek wymienić i przesmarowac to z drugiej mycia i czyszczenia na 2 dni było, ale na szczęście już widać koniec, przywiozlem nowa maskę i Kilka elementów i myślę że w następnym tygodniu juz rusze z nawozami bo czas nagli

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v