Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

O awaryjności nie mogę zbyt dużo powiedzieć. Przez 200 godzin przepracowane tym ciągnikiem nic się nie działo. Części są dostępne bez większych problemów, pytałem o kilka pierdół, jak czegoś nie mogłem znaleźć u prywaciarzy to wystarczy telefon do claas-a. Ares 640 ma 130 koni. Jestem z niego bardzo zadowolony, ma bardzo dobry uciąg, super komfort i dlatego kupiłem Drugiego Aresa tylko 710 145KM, a 640 będę sprzedawał.

Jak kupował tego Aresa to zjeździłem pół polski, czasami jak zajechałem na miejsce to się przeraziłem. Albo w silniku coś nie tak, albo skrzynia jargocze, jeszcze w innym to z myjką trzeba by pierwsze wejść do kabiny. Ogólnie widziałem dużo Aresów i postanowiłem zapłacić trochę więcej ale miał być na cacuś. Ten przyjechał do polski razem z innymi czterema aresami i tego zabrałem praktycznie bezpośrednio z tira. Wziąłem pod uwagę ogólny stan i że posiada TUZ-a, a najważniejsze że silnik i skrzynia pracują bez zastrzeżeń. Co do spalania na moich górzystych i gliniastych polach, z agregatem aktywnym 3m ok 14l/ha, w orce ok 9l/ha (z czwórką zagonową), z obrotówką okaże się w tym roku. Pracowałem jeszcze z agregatem biernym 3m bometu na 2,2ha spalił coś chyba 12l.

Kolego wiem ze ciężko znaleźć jakiś sensowny ciągnik żeby nie było nic rozwalone i w fajnym stanie. Też już mase km zrobiłem po okolicy ale na prawde jest ciężko. Dzięki za wszystkie informacje na temat ciągnika z chęcią bym go kupił ale jest troche za duży na moje gospodarstwo

 

bo musiałby latać z rotacyjną a to jednak nie ta klasa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v