Skocz do zawartości


Mechanizm różnicowy (czy ktoś umie tu zerwać nakrętkę na wałku atakującym )

Co widzimy na zdjęciu JUMZ?

Ciągnik JUMZ, prawdopodobnie model T-40, pracuje w gospodarstwie rolnym, wykorzystując swoje techniczne możliwości. Silnik o mocy około 50 KM i 4-cylindrowej budowie z pojemnością skokową 4,11 L, zapewnia odpowiednią siłę napędową do wykonywania różnorodnych zadań w rolnictwie. Mechaniczna skrzynia biegów 8 2 umożliwia dostosowanie prędkości do warunków polowych. Ciągnik ten często współpracuje z różnymi narzędziami, a mechanizm różnicowy pozwala na manewrowanie na terenach o zmiennej przyczepności. W takim zestawie JUMZ stanowi solidne wsparcie dla codziennych prac w gospodarstwie, zapewniając równowagę między mocą a efektywnością operacyjną.

  • Like 2

Rekomendowane komentarze

Luz musi być  taki z 0,3-0,5 mm na kole. MOzna to zmierzyć zegarem jak masz, ale nie ma sensu.

Jak nic nie robiłeś to na 90% nic nie ruszaj. Ja kiedyś w  MTZ łożyska wymieniłem na wałku atakującym i luz był   dobry mie nie ruszałem. A na starych łożyskach wałek latał jak głupi. 

 Dla pewności weź kartkę papieru z zeszytu wytnij pół księżyc  i włóż miedzy koło a wałek i przepuść  jak nie przetnie to jest bardzo dobrze, potem możesz  grubszą  z  jakiejś okładki gazety i tak samo, jak nie przecina to nic nie ruszaj. 

Kartkę rozerwie to norma  bo nie naciągnie się , ale dobrze patrz czy nie przecina tam gdzie się odciskuję. Załapiesz o co chodzi. 

Ja teraz  w Case MX 150 tak ustawiałem tył na okładkę czasopisma 0,4-0,5  mm gruba, elikatnie ścierało mi farbę z  okładki.  a 2 okładki  koła nie ruszyłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v