Henius91 1694 Opublikowano 3 Stycznia 2015 w standardzie 220 tys netto jak sobie radziła z tym pługiem? jaka skrzynia?
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2015 w standardzie 220 tys netto jak sobie radziła z tym pługiem? jaka skrzynia? Ten standard to też jest naciągane, standard dla fabryki valtry i kilka innych marek np. john deere to całkowity golas np. nie ma żadnych hamulców dla przyczepy ale większość dilerów ustaliła sobie taki standard że pneumatyka już jest, tak na przykładzie t173 hitech, każdy diler podaje cenę średnio 270 tys. netto po negocjacjach, ale da się ją kupić za 235 tys. netto tylko że to jest taki golas że aż nie chce się do niego wsiadać
stajniaomega 11 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Podorywka była robiona? Nie, po polu sobie śmigałem z pługiem w lufcie. Ten standard to też jest naciągane, standard dla fabryki valtry i kilka innych marek np. john deere to całkowity golas np. nie ma żadnych hamulców dla przyczepy ale większość dilerów ustaliła sobie taki standard że pneumatyka już jest, tak na przykładzie t173 hitech, każdy diler podaje cenę średnio 270 tys. netto po negocjacjach, ale da się ją kupić za 235 tys. netto tylko że to jest taki golas że aż nie chce się do niego wsiadać Za taką N113H5 z miekką osią przenim tuzem bez wom i jakimiś bajerami zaśpiewali 260 tyś. netto. Nie pisz komentarza pod komentarzem. Używaj opcji "edytuj" Edytował Prorok
piwex16 34 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Mi się strasznie podobają valtryi taka n103.4 przydała by się do uprawy w tedy zetorek by dostał transport :wub:
Tomek90wlkp 18 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Z całym szacunkiem, ale poproszę o dane dotyczące głębokości orki, szerokości roboczej pługa i klasy gleby, na której była orka wykonywana.
Henius91 1694 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ten standard to też jest naciągane, standard dla fabryki valtry i kilka innych marek np. john deere to całkowity golas np. nie ma żadnych hamulców dla przyczepy ale większość dilerów ustaliła sobie taki standard że pneumatyka już jest, tak na przykładzie t173 hitech, każdy diler podaje cenę średnio 270 tys. netto po negocjacjach, ale da się ją kupić za 235 tys. netto tylko że to jest taki golas że aż nie chce się do niego wsiadać ej no bez przesady. Oczywiście były wersje RedLine które były totalnie gołe. Czyli brak poszerzeń błotników, tylko jeden kolor, brak reflektorów roboczych, obciążników, radia,, wycieraczki tylnej, pneumatyki i klimy i na dodatek nie było możliwości dołożenia czegokolwiek w fabryce. Ta wersja kosztowała coś koło 210 tys netto, oczywiście mowa o N113. A w normalnej wersji w standardzie masz szerokie błotniki, reflektory w dachu, klime, pneumatykę, 4 wyjścia hydrauliczne, radio z głośnikami i wycieraczka ze spryskiwaczem tylnej szyby. To nie jest Zetor czy Ursus że za każdy drobiazg trzeba dopłacić. Jeśli chodzi o spalanie to w pługu 4x45 przy głębokiej orce jesiennej spalała mi maks 12 l/ha na cięższych glebach, na piaskach schodziła poniżej 10 l więc wierzę w to 9 l. Na godzinę wychodziło mniej więcej tyle samo, może 1 litr więcej https://www.facebook.com/video.php?v=1583270121907891&set=vb.1568752140026356&type=3&theater dla niedowiarków w 15 sekundzie jest pokazane spalanie. Górna pozycja to średnie spalanie na godzinę, dolna to średnie na hektar. W komputerze pokładowym wpisałem szerokość pługa 1,9 m
ursus912ic330 257 Opublikowano 3 Stycznia 2015 @Henius91 W zetorach też przecież nie trzeba do drobnych dupereli dopłacać ? Nie wiem skąd masz takie wiadomości.
stajniaomega 11 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zaorałem 2ha i komp pokazywał 9l. Orane było na 20 cm pługiem Kuhn 103, 4x40 na polu 4a lekko pod górkę. Orałem to ok 2,5 h bo pole krótkie i szerokie.
Henius91 1694 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Od dilera zetora. W Zetorze jest klima, automatyczna zmiana półbiegów, funkcja kontroli trakcji, automatyka WOMu, ustawienie czułości rewersu i pneumatyka w standardzie? Nie żebym się czepiał, pytam z ciekawości. Bo wiem że są jakieś tam wersje wyposażenia. Chodzi mi o takie rzeczy których niektóre ciągniki nie mają nawet za dopłatą. Bo standard Valtry, JD czy Fendta jest zupełnie inny niż standard Zetora czy Ursusa
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2015 No oczywiście bo standard to taka umowna wersja dlatego twierdzę że standard w valtrze to co innego niż standard w zetorze, co nie zmienia faktu że można kupić daną wersję jeszcze taniej, tylko co to za przyjemność kupna ciągnika za 200 tys. który nawet klimy nie ma, tak samo jak w valtrze jest np. w JD-standard kosztuje tyle i tyle ale da się odjąć sporo rzeczy ze standardu. Co do redline to było coś jak winpack w joskinie, produkują ją masowo i nic nie można zmienić z racji tego jest tańsza bo do każdego idzie to samo
Henius91 1694 Opublikowano 3 Stycznia 2015 no tak, ciągnik tej klasy za taką cenę powinien już raczej być lepiej wyposażony bo kupuję się go na długie lata redline można by doposażyć u dilera np w obciążniki, lampy czy radio, ale klimy a tym bardziej amortyzacji kabiny i osi nie dołoży
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2015 To akurat zawsze można, tego ci nikt nie zabroni, mój diler np. nie zamawia traktorów z radiem a tylko z instalacją radiową a radia zamawia jako część zamienna, jest tańsze o połowę, czyli tyle kosztuje montaż w fabryce
Henius91 1694 Opublikowano 4 Stycznia 2015 no mój tak samo miał. do dilera przyjechał bez radia, tempomatu i lamp błyskowych, sami to montowali. no i obciążnik też nie jest fabryczny co mnie trochę zdenerwowało no ale jeden plus taki że jest cięższy niż fabryczny bo miał być 600 kg a jest 800 kg
valtra153 0 Opublikowano 4 Stycznia 2015 posiadam valtre t153 spalanie 16-17l/ha prędkość 9km/ha szerokość orki 2,20, głebokość 25-30 cm
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się