Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

oba ciagniki mialem do orki i tak:

- Claasa mialem na dwa dni i pracowal z plugiem Unia Ibis Xls rozstawionym na 168 cm, sprzet bardzo mi sie podobal, spalnaie na 1 mtg 15 litrow, ale przez godzine 1,4 ha zaorane, a orka wykonywana glownie po kukurydzy zarowno ziarnowce jak i na kiszonke, ciagnik bardzo wygodny mimo iz mial tylko amortyzacje kabiny, wszystko pod reka, automatyka i tempomat czyli po wcisnieciu dwoch przyciskow nic mnie nie obchodzilo :D

- Case mialem tylko przez nie caly dzien, amortyzacja osi i kabiny robia swoje, CVX bardzo mi sie podobal, wszystko pod reka, pracowal z tym samym plugiem, ale za malo im jezdzilem aby miec lepsze porownanie do Claasa bo byla to moja pierwsza jazda bezstopniowka czyli do konca tego nie opanowalem, spalanie wyszlo sporo wieksze niz w Claasie, ale diler powiedzial ze cos z tym ciagnikiem musi byc nie tak i na 1 pokos trawy maja mi dac do przyczepy samozbierajacej na testy takze bede mogl wtedy cos wiecej powiedziec.

Chcialbym jeszcze sprobowac Claasa CMATIC jak to sie spisuje takze wszystko przede mna, bo po rozmowach z dilerami Claasa CMATIC moglbym kupic za mniejsze pieniadze nic Case CVX takze zobaczymy. No i to chyba wszystko co moge na dzien dzisiejszy powiedziec o moich spostrzezeniach tych ciagnikow :)

ja miałem okazję tylko chwilę się przejechać, i puma 130cvx ładnie się zbierała na obrotach. Gdzieś na forum kiedyś czytałem o AC w New Hollandach, i jeden z użytkowników pisał, że sporo czasu spędził za kierownicą za nim nauczył się nią oszczędnie operować i dużo wiadomości i swoich spostrzeżeń wymienił z jednym z użytkowników. Diler Case także mi mówił, że tą skrzynią trzeba nauczyć się jeździć, więc raczej tego się nie boję. Bardziej bym bał się tego że zj**ie mi się przy 100 czy 200 godzinach pracy, mimo że była by na gwarancji, ale jak by przepracowała te 7000-8000 godzin to bym już był raczej na to przygotowany. Ponegocjuje tego maxxuma cvx i jeszcze raz pojadę przejechać się pumą cvx ale tym razem dłużej

jeżeli chodzi o ceny to chyba spadają, albo chcą szybko wyprzedać roczniki z 2014 roku, bo 110 Multicontroller wycenili mi bodajże na 225 albo 235 tys netto do negocjacji(nie pamiętam dokładnie) z bdb wyposażeniem czyli oś przednia kabina przedni tuz i wom i szerokie gumy i to do negocjacji, a zwykłego maxxuma 110 wycenili tylko 5 tys mmniej

A ktoś z praktyki może coś powiedzieć o przyciskach w claasie? chodzi mi o te podstawowe, podnośnik, tempomat. Mam wątpliwości co do ich trwałości i sprawności przed lata...sporo siły trzeba użyć aby je wciskać wg. mnie. zawsze miałem do czynienia z pstrykanymi...PROW słyszałem że na jesień dopiero ruszy.. :/ HEHE a cena mleka już rusza, w dół :D


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v