Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Przyczepiane

Pottinger Mex GT

Frost
Zaloguj się, aby obserwować  

Mój nowy nabytek :D (Sorry za jakość ale zdjęcie było robione komórką :P)

Zaloguj się, aby obserwować  


14 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Ja tez mam pottingera tylko ze mexIIs.Ile dałes za ten sprzet?????????Z jakim ciągnikiem bedzie wspólpracować???Pozdro.

Dzieki :D pomysł wlasny a wykonanie made in garaż B) o wiele łatwiej sie kosi z tym kólkiem i podnosnik tak mocno nie cierpi

tych kos to może ma dwanaście???bo w dwie to nie uwierze :)

 

8950zł czemu tak drogo???za takie pieniądze można mieć dwurzędową w dobrym stanie...

8950zł czemu tak drogo???za takie pieniądze można mieć dwurzędową w dobrym stanie...

Bardzo tanio to jest. :D

U nas na opolskim nie kupisz dwurzędowej za te pieniądze.Ja tą kupiłem z śląskiego bo było taniej u nas wołają za nią od 10000tyś. do 14000tyś.:P

a jak Ci sie sprawuje ten pottinger? Tez chce kupic mex gt bo mam polską z kunowa ale to całkowity niewypał i chce zmienic na ten sezon. Oglądałem mex gt wczoraj tylko że koles chce 10 000zł, no ale fakt że sprzęt zadbany. Interesuje mnie ile KM potrzeba do tej sieczkarni czy 70 da rade?? i jak jest z przycinaniem kuku czy nie przywija do spodu jak jest troche zielska i czy nie gubi ziarna tak jak ta polska... Jak działa ten system podwójnych wałków wciągających, tzn czy nie przypycha sie i nie idzie czasem kupami i czy równo podaje na noże?

Pottinger sprawuje się bardzo dobrze nie gubi ziarna, w tamtym roku pracowała z Belarusem i dawał rade, na noże podaje równo i nie przypycha sie nawet w ponad 3 metrowej kukurydzy. Naprawdę polecam ten sprzęt

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×