Skocz do zawartości


Od nowości hałasował i przyszła na niego pora :D


Rekomendowane komentarze

Zwolnice raczej cicho pracują (o ile łożyska i zęby są w dobrym stanie) pomimo prostych zębów nie ma tam aż tak dużych prędkości co innego atak czy skrzynia szczególnie współpraca wałka sprzęgłowy z kołem stałego zazębienia.Rok temu kupiłem c 360 która w lewej zwolnicy nie miała ani kropli oleju a nie wydawała żadnych dzwięków przynajmniej ze zwolnic, wlałem hipolu ale szybko wyciekł przez uszkodzony uszczelniacz przejeździłem sezon bez oleju i teraz niedawno to uszczelniłem.Nie wiem jak długo bez oleju jeżdził poprzedni właściciel ja tylko rok a mimo to zęby na trybach są w nienagannym stanie.

Jak to bez sensu? Zawsze to coś  nie tak wyje po drugie koła zębate skośne wolniej się zużywają i maja większa wytrzymałość

tak to bez sensu, słuchawki na uszy kosztują 20 zł, też kiedyś chciałem wyciszać kabinę ale kupiłem słuchawki i tyle, na początku będą się z ciebie śmiać w czym on jeździ ale we wsi się przyzwyczają ;)

to zależy jeszcze od tego czy się ma kabinę czy nie :D ja w swojej 60 nie mam, skrzynia i cała d*pa wyje jak nie wiem ale nie jest to ani denerwujące ani nic, wycie 'rozchodzi się w powietrzu'. Jeżdżę od czasu do czasu 60 pewnego dziadka, ona już ma kabinę to strach 5 wbijać bo można słuch stracić od wycia. A różnicy między moją a jego gdy się stoi z boku nie słychać, tak samo głośne . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v