Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

poprzedni właściciel się bawił w silniku ;[ zamiast naprawić

 

trochę pojeździłem i chodził, ale w lato dostał robotę to się spocił i okazało się cieśnienie słabe (bo miał już zegar dostawiony) do góra 3 dochodziło do 2 przy 1700 obr, no a na jesieni całkiem zaczeło znikać na wolnych obr a zrobił u mnie z 200 mth, i co się okazało wałki wyrównoważające a dokładniej jeden były przytarte (a tulejki nowe) i rozwaliły tulejki. A że nikt nie chciał tego naprawić (bloku) tylko radzili by je wywalic-tak robią w osobówkach , to posłuchałem zaślepiłem i dalej chodził bez nich. 

Tylko potem siadło jeszcze turbo bo wczesniej mialo za słabe smarownie (przez ten wałek) pojeździłem z 200 następnych mth i coś albo wciągnał czy się pokryszyło coś ale na 2 tłoku zaczeło walić olejem że 1 l/mth :o brał przy lżejszej pracy 0,5l/h

 

No to pojechał dalej :ph34r: bo jeszcze pare wad wyszło :unsure:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v