Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Zetor 8540 - 10540 / Proxima / Forterra

Informacje o zdjęciu Zetor Proxima 95 plus

Zrobione z SAMSUNG SM-G350

  • 3,3 mm
  • 1/141
  • f f/2.6
  • ISO 50
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

24 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Jak mnie raz przyczepa ze zbożem pociągnęła to od tamtej pory hamulce zawsze podczepiam bez względu z jakim ładunkiem :) 

Zapewne przyczepa jak i zetor na tym zdjęciu hamulce sprawne miał, ale komu chce się stracić te 30 sekund i podpiąć przewód ;) 

Panowie wszystko było podłłączone jak należy kolega jechał 4-5 na godzine max (pomimo że skrzynia 40 ) z góry z ładunkiem wąż strzelił i go wywróciło bo z ładowaczem to mu tył odciąrzyło kierowca na szczęście tylko lekko zadrapany i z tego sie trzeba cieszyć  a co do szkód to na 40 tys wyszło ale jest AC i czekam teraz na decyzje od nich 

Coś mi tu nie pasuje. Przy pręd. 4-5 km/h to by ciapek się zatrzymał po 2 przy wystrzelonym wężu hamulce powinny się zablokować w przyczepie. <_<

jak dla mnie to wina kierowcy... no chyba, że cos nam tutaj koloryzujesz odnośnie tego co się stało... ;)

 

jakby jechał 4-5 km/h to by nawet wychamował bez hamulców w ciągniku...

 

jak dla mnie to brak doświadczenia i logicznego myślenia kierowcy...

ciekawe czy AC to łyknie.... bo ja na pewno nie i pewno nie jeden z nas na AF... ;)

  • Like 1

A kto teraz powie, że szybko jechał. 4 czy 5 na godzinę to bez hamulców w przyczepie zatrzymać się da. Z ac mocno wnikać nie będą. A składki za takich mistrzów podniosą wszystkim kierowcom. Ubezpieczyciel do tego złotówki nie dołoży.

Niestety czasami myślenie boli, zawsze trzeba dostosować prędkość do warunków i masy jaką sie operuje. Operator zawsze musi mieć oczy do okoła głowy i myśleć z wyprzedzeniem co może się stać :/

he przy wystrzelonym wężu tak by zahamował, że byś przodem wyleciał i w miejscu stał he :P

raz mi wąż wystrzelił w mieście, osobówka  z tyłu by mi przyłożyła w momencie ;) ^^

nie było mnie przy tym incydencie ale wąż strzelony był  przyczepa nie zachamowała tylko sam ciagnik a to niestety panowie tereny górskie są nie równinki żwirku też troche tam było  i sie stało jak sie stało pchneło ciagnik tył dzwigneło  i zawineło po jaką cholere miał bym koloryzować jak mi od tego nie przybedzie a doświadczenie kierowcy było jakie było specjalnie tego raczej nie zrobił od kilku lad tirami jeździł więc większe  ładunki mu nie dziwne 

AC jest raczej ubezpieczeniem dobrowolnym i łaski ubezpieczyciel nie robi przy wypłacie (może cwaniakować co do wysokości wypłaty) to nie OC

kolega Ci chyba trochę naściemniał..

Bo gdyby pękł waż między ciągnikiem a butlą to by przyczepa zahamowała a proxima zgasła ;) 

Gdyby pękł wąż między butlą a hamulcami przyczepa zaczęłaby hamować a w ciągniku z racji niskiego ciśnienia powietrza zapaliłby się wielki znak stop na czerwono i czerwona kontrolka że niskie ciśnienie jest.

 

Gdyby nie było w ogóle hamulców to i tak przy 4-5 proxa by zahamowała a nawet jakby ją rzuciło to można przecież puścić hamulec i dalej jechać ;) 

 

Coś mi się wydaje, że tu nie było hamulców i prędkość nie była dostosowana do warunków :D 

  • Like 1

i tak własnie działaja hamulce 2 obwodowe, zołty strzela i tak sie konczy impreza... dlatego w 14tkach mamy zrobiony układ jednoobwodowy, waz strzela i sie zatrzymujesz  :P

Miałem taki przypadek w forterrze, że założyłem hamulce jednoobwodowe z przyczepy i jazda z towarem, a w wężu była całkiem duża dziura i co się okazało że lampka stop się zapaliła, a hamulców niemal zero i miękki pedał przy wciskaniu. A przyczepa nie zahamowała jak by się można było spodziewać, chyba że był za mały spadek ciśnienia. (Przyczepa D-55)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×