Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

nie ma problemu ze skrzynią w porównaniu do 16/8 to jest nie porównanie w ogóle szczególnie jeśli chodzi o zestopniowanie biegów

może być coś z elektrozaworem albo z ciśnieniem oleju w skrzyni

jest jeszcze taka opcja że przy tym siłowniku są dwa czujniki zobacz czy się tam coś nie przestawiło

albo jeszcze siłownik jest przestrzelony w środku i miesza olej zamiast dopychać do końca

czy miałeś jeszcze jakieś awarie?

3 razy cujnik stopu, wąż między pompą a orbitrolem, i uszczelka pod głowicą :wacko:  Przy 400 godzinach  płyn chłodniczy wydostawał się na zewnątrz ( lekko kapało ), mechanik mówił że głowica była za słabo dokręcona ( koszt 800 zł ).

Do tego siłownika kiedyś się dostawałem ( podłogę odkręciłem ) i był popuszczony, w wyniku czego ruszał sie ok 1 cm w jedną i drugą stronę. Koszuli na wskuwkach przy czujnikach, były przetarte więc je zaizolowałem ale to nic nie pomogło. Dodam jeszcze, że ta dioda od szybkich ( czerona ) nie świeci mi się

 

W 8 na 10 przypadach nie chcę się przełączyć, więc kiedy zjeżdżam z pola na drogę to małą dźwignię na luz, potem guzik od szosowych, następnie wbijam ogojętnie jaki bieg i go zostawiam a na końcu małą dźwignią na wsteczny.  W tym przypadku zawsze mi wskakuje szosowy ;)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v