Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Konkurs Agro Show 2014

Skowronski przygotowuje sie do zimy

Kubota bx2350



Informacje o zdjęciu Skowronski przygotowuje sie do zimy

Zrobione z SAMSUNG GT-I9300

  • 3,7 mm
  • 1/139
  • f f/2.6
  • ISO 50
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

3 komentarze

Rekomendowane komentarze

Kosiarka z kabiną i od razu wiadomo że japońskie. Może w wkrótce będą z muszlą klozetową, bo po co wysiadać z takiego wynalazku. :lol: :D :lol:   Zamknąć się w takim akwarium, niechaj drzwi się zatrzasną i się udusisz jak nie rozbijesz szyb. Ale klima pewnie jest. ^^ Cichaczem pościsz niechcący gazy i już jak w komorze gazowej leżysz.  :lol: W dodatku z łyżką to ściągnięte od BOBCAT. Daję 5.

fajny teskt

bawimy sie z yacentym, testujac nowa apke agrofoto.pl

ps

agroshow calkiem ok, dzisiaj fajna pogoda, niedziela zapowiada sie niezle, zobaczymy, wiadomo rolnictwo fabryka pod chmura

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×