Skocz do zawartości

Remont



Przyszedł czas na mały remont w capku :D dzis głowica jedzie do regeneracji planuje zmienić jeszcze pierścienie na tłokach :P




Rekomendowane komentarze

@Roki212 nie chodzi o wymiane pierscieni robie głowice a pierscienie chciałem dac nowe przy okazji bo tłoki i reszta jest okej

A o co chodzi jak nie o wymianę pierścieni jeśli chcesz dać je nowe :P, a przy jakiej okazji to zrobisz to już... ;)

A pisząc o samej wymianie miałem na myśli całe zestawy nie tylko pierścienie :) o głowicy wiem bo pisałem przecież komentarz do innego zdjęcia :rolleyes:

@lew908 to ok jeśli uzyskałeś pożądany efekt, u mnie po wymianie takiego efektu nie było ;) a nie jeden remont już się zrobiło. Tylko powiedz co to za pierścienie skoro tak szybko się zużywają że któryś już raz je wymieniasz??? Przeważnie pierścienie powinny wystarczyć na żywotność tulei

Ok tylko przy zdejmowaniu starych jak przeżyją demontaż to poznacz jak były one pozakładane na którym tłoku, zawsze potem można się cofnąć...

Jeśli nie pobiera oleju to może też znaczyć że pierścienie są ok, a winna temu była tylko głowica. Bo własnie nie masz pewności gdzie kompresja uciekała a i nie masz zapewne czym jej mierzyć. Jak byś miał czym zmierzyć to przed zdjęciem głowicy można zmierzyć i będzie wiadomo czy zawory cz pierścienie są winne. Jeśli nie ubywało oleju bym obstawiał że pierścienie są jeszcze ok no ale w ciemno ciężko powiedzieć.

Co do dymienia i odpalania mogą być też winne inne elementy jak zapłon i ciśnienie na sekcjach.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v