Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu McCormick X60.40, McCormick G-Max 125, McCormick X50.20?

Prawdziwa gratka dla oka i dla każdego, kto ceni moc i niezawodność w polu! Oto trzy lśniące McCormicki na niskopodwoziowej lawecie, gotowe do podjęcia ciężkiej pracy. Z tyłu lawety dumnie prezentuje się McCormick X60.40, prawdziwy koń pociągowy z silnikiem FPT o mocy około 115 KM, produkowany w latach 2011-2013, którego nowocześniejsza konstrukcja łączy siłę z ekonomią. Tuż za nim McCormick G-Max 125, którego pancerne 120 KM z silnika Perkinsa, charakterystyczne dla maszyn z lat 2006-2013, to gwarancja niezawodności i prostoty. A na czele, ten bardziej kompaktowy, ale równie ambitny McCormick X50.20, generujący około 100 KM z FPT, idealny do tura i bardziej precyzyjnych prac. Wszystkie trzy maszyny, świeżo po transporcie, z nienaruszoną blacharką i gotowe do orki. McCormick od lat słynie z wytrzymałości, a ich modele, nawet po latach solidnej roboty, wciąż trzymają dobrą cenę na rynku wtórnym, dowodząc swojej wartości i uniwersalności.


Rekomendowane komentarze

@pawell21 x60.40 cos koło 186tys netto

@Tworkowiak testy wypadły pomyślnie najbardziej interesował mnie McCormick G-Max 125 silniczek 6cyl kawał maszyny potężny podnośnik rewers elektro-hydrauliczny,skrzynia 54/36, ehr, klima itp wszystko w standardzie, wszystkie zaczepy, ciągnik ciężki tak jak być powinien i co najważniejsze jak na swoje gabaryty jest bardzo zkrętyn co mnie mega zaskoczyło no i czuć ta moc :) X7 troche za duża, tak do 140KM biorę pod uwagę :)

@fubus84 nie dziwie Ci się :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v