Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus 8014H - 14034

11 komentarzy

Rekomendowane komentarze

całkiem nawet fajnie sie patrzy... ciekawe jak boczny panel... ;) musze kiedy się przejechać do jakiegos dilera ursusa i oblukać te modele w okolicach 100 km ;)

Bartek :) Też tak pomyslałem że z eleganta zapierniczyli Nie ma sie co dziwić Tylko ciekawe jak z wytrzymałoscią takiej kiery bo ja w lublinie już drugą szlifuje bo pierwsza popękała i został metal (to samo co polonez ) Szkoda sobie nawet nerwów psuć Sprinterem robią ludzie miliony i kierownica wyszlifowana a pasciami nawet 300 tys ciężko zrobić Polska solidność I niech mi kto napisze że jest inaczej to sobie go wypożycze na chwile :)

  • Like 1

U mnie w sprinterze (208d - 99r) 350tyś przejechane i są widoczne ubytki, ale niemalże znikome :) Prędzej blacha zgnije niż np silnik klęknie (2,3diesel) :P

Ehh 8034 i 11054 to zupełnie inna konstrukcja.

Model 8034 to był Perkins połączony ze skrzynią i mostem Landini (nie pamiętam już z jakiego modelu), natomiast model 11054 ma też Perkinsa ale skrzynia i tylny most są Carraro, przykładowo 8034 miał skrzynie 40/40 i rewers elektrohydrauliczny a 11054 ma skrzynię 24/24 i rewers mechaniczny. Różnicę widać też gołym okiem od tyłu w budowie,

A tak z innej beczki to uważam że 8034 był najładniejszym modelem Ursusa w erze kapitalizmu. Sprawdźcie ;)

  • Like 2

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×