Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • pawelll48
  • 272 2368

Te Ursusy to nic innego jak były 8034 (na podwoziu landini).

Ten model, akurat bardzo mi się widzi :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1058 4762

całkiem nawet fajnie sie patrzy... ciekawe jak boczny panel... ;) musze kiedy się przejechać do jakiegos dilera ursusa i oblukać te modele w okolicach 100 km ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 211 2020

Bartek :) Też tak pomyslałem że z eleganta zapierniczyli Nie ma sie co dziwić Tylko ciekawe jak z wytrzymałoscią takiej kiery bo ja w lublinie już drugą szlifuje bo pierwsza popękała i został metal (to samo co polonez ) Szkoda sobie nawet nerwów psuć Sprinterem robią ludzie miliony i kierownica wyszlifowana a pasciami nawet 300 tys ciężko zrobić Polska solidność I niech mi kto napisze że jest inaczej to sobie go wypożycze na chwile :)

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawelll48
  • 272 2368

U mnie w sprinterze (208d - 99r) 350tyś przejechane i są widoczne ubytki, ale niemalże znikome :) Prędzej blacha zgnije niż np silnik klęknie (2,3diesel) :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kedziorek
  • 83 854

Ehh 8034 i 11054 to zupełnie inna konstrukcja.

Model 8034 to był Perkins połączony ze skrzynią i mostem Landini (nie pamiętam już z jakiego modelu), natomiast model 11054 ma też Perkinsa ale skrzynia i tylny most są Carraro, przykładowo 8034 miał skrzynie 40/40 i rewers elektrohydrauliczny a 11054 ma skrzynię 24/24 i rewers mechaniczny. Różnicę widać też gołym okiem od tyłu w budowie,

A tak z innej beczki to uważam że 8034 był najładniejszym modelem Ursusa w erze kapitalizmu. Sprawdźcie ;)

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kedziorek
  • 83 854

Ja też mam kilka zdjęć a nawet film z tym modelem, fajnie sinik pracuje :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.