Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Uchwyty lusterek

nudziło mi sie to pomyslałem ze walne lusterka do ciapka :D teraz zostało do kabiny przymocować pomalować no i lusterka kupić :D


Informacje o zdjęciu Uchwyty lusterek

Zrobione z HTC HTC Wildfire S A510e

  • 3,5 mm
  • ISO 453
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

17 komentarzy

Rekomendowane komentarze

kolego jeśli to z drutu 12 czy 10mm to za słabe wzmocnienie ja w swoich porobiłem większe co prawda nie drgają że nie da się obserwować drogi podczas jazy z tyłu za ciągnikiem ale metalowe obudowy lusterek pękają w miejscu połączeń ale i tak daje 5

@Gornixen te blaszki co wystaja przyspawam do kabiny :)

@Klepk995 jest to drut 10 mm tez sie obawiam ze moze drgać ale jak bedzie bardzo zle to cos bede radził na to :D dzieki

Powinieneś podpórkę dać z grubszego pręta lub blachy do samego końca bo w lesie ci się pogną,A pomysł całkiem fajny oczekuje na efekt końcowy na ''ciapku'' 5 leci ;)

@Rafallll360 dzieki moze i ta podpórka troche za krótka ale do lasu bede je składał zobaczymy jak beda sie zachowywać zawsze mozna poprawić :P dzieki

Jacek-c-330 zrobiłeś mocowania nie mając jeszcze lusterek. A jeśli obejma w lusterku będzie większej średnicy niż pręt ? Będzie potrzebna wtedy jeszcze przeróbka.

Nie masz mocowań przy kabinie, że będziesz spawał płaskowniki do ramy ?

Osobiście zrobiłbym to nieco inaczej. :) Te płaskowniki dałbym tylko do 3/4 obecnej ich długości. Byłyby proporcjonalniejsze. Wzmocnienia prętów mogłyby zaczynać się niżej, tuż nad płaskownikiem i dalej iść równolegle do górnego pręta. Następnie zostałyby zagięte skośnie do góry i dalej znów do góry (prostopadle) do płaskownika. Lub coś w tym rodzaju. Wzmocnienie powinno dochodzić do ok. połowy długości pręta. Coś w stylu np: Koji. Oczywiście, zrobisz jak tam Ci pasuje. :) Ale te obecne wzmocnienia trochę mogłyby być lepsze. Uważaj na szybę przy spawaniu.

Trochę dłużej przytrzymaj elektrodę to będą lepsze spawy. Pomysł dobry, jednak lusterka będą drżały na małych obrotach bo materiał za cienki.

O Panie,ale te sprawy straszne,tylko miejscami połapane,Dobierz następnym razem dobre natężenie ,i trzymaj trochę dłużej elektrode,żeby jako taki przetop był,bo nawet na lusterku,ale może nie wytrzymać ;)

@erykc4011 dzieki :)

@pat11d tak się tylko wydaje ale spawy sa ok

@Piotr1216 dzieki kolego :P

@damik10 tez jestem ciekawy :P

@Mariusz-C330M obejma w lusterku ma 8 mm mocowań nie mam a te płaskowniki oczywiscie beda ucięte i dopasowane tak jak maja być wiem ze trochę krótkie wzmocnienie powinny dać radę dzieki :)

@asasinator666 spawy sa dobre tylko sie tak wydaje na zdjeciu

@Transporter juz po raz trzeci pisze spawy sa dobre zreszta jeszcze je pózniej poprawiałem a o wytrzymałosć jestem spokojny bo na pewno wytrzyma

jeden mały krzaczek i masz po lusterkach ;)

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/231828-uchwyt-na-lusterko/ te są zrobione z profila, wygiąć się nie wygną, ale wystarczy przejechać przy jakimś większym krzaku i mocowanie odpada, w najlepszym przypadku tylko się złoży. spawanie to nie jest najlepszy sposób do mocowanie tego do ramy kabiny. trzeba uważać na uszczelki no i żeby szyba nie pękła. ja teraz przewiercę się przez słupek i dam to na śruby.

@Henius91 bez przesady az tak słabe nie jest to zeby byle krzaczek je urwał a co do spawania to i tak bede wyciagał szybe bo daje nowe uszczelki i kabine maluje więc mozna spawać a jak nie to tez dam na śrubach jak mówisz :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×