Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

9 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Pompa od c330 była by lepsza bo ma uszczelniacz na walku napędowym. Pompa od c360 jak wyłączy się napęd to będzie puszczać ropę. Wiem bo mam zrobioną identyczną pompke do paliwa.

Wystarczy pamiętać żeby nie zostawić przewodu ssacego w paliwie

Mam coś takiego tylko z Pompą od Cyklopa polskiego. RSM i ON pompuje :D

Do RSM mogłaby być stara pompa od hydroforu, nie bardzo pompa do tego i tego ;/

Panowie dużo tutaj róznych pompek zębatych od oleju a czy nie lepsze byłaby właśnie pompa od małego hydroforu? Próbował ktoś taką zastosować?

Panowie dużo tutaj róznych pompek zębatych od oleju a czy nie lepsze byłaby właśnie pompa od małego hydroforu? Próbował ktoś taką zastosować?

A czy są tam jakieś gumowe uszczelnienia? Jeżeli tak to muszą być olejoodporne, bo w innym przypadku spuchną i sparcieją. Druga sprawa jest taka że pompy hydroforowe muszą być zalane aby zassały i wyposażone są w smoka z zaworem zwrotnym . No chyba że chodzi o pompę tzw zanurzeniową  ,głębinową.Ale one raczej tylko do czystej wody.

RSM nie lubi się z metalami kolorowymi i zwykłą stalą . Tylko tzw kwasówka.Ale to znowu duży koszt. Do pompowania RSM dobrze sprawdzają się spalinówki KOSHIN Honda gx160 . Mają je cysterny które go rozwożą .

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×