Skocz do zawartości

Ursus C-360



Odpoczynek po dwóch kursach z obornikiem :) Na drogę pod górkę rwała do gołej ziemi/ asfaltu i szła bez łańcuchów :) W poniedziałek pewnie uruchomię MF :)


Rekomendowane komentarze

U nas zimno, więcej prądu na farelkę poszło niż na oświetlenie bo wieczrami składałem silnik (2 dni) a temp nawet -10 :) ( Północne Mazowsze ) :) No po remoncie dziś wszystko złożyłem , teraz tylko zjechać to do kupy i kable założyć , wymienić przy wysprzegliku tam takie gumy wszystko jest tylko czekam na mechanika bo sam nie chcę czegoś źle zrobić choć pewnie bym to złożył i sam :) W poniedziałek wieczorem odpalę raczej :)

@Lukash3060

 

To i tak chyba względnie jak na taki jak by nie było dosyć poważny remont i to w ciągniku tej klasy..jak by nie było w głupiej 60 remont silnika potrafi wynieść ponad połowę tej sumy...jak nie więcej..

 

@Assasin

 

Ja mieszkam w okolicach Krosna..dokładniej Iwonicz(jeśli coś Ci to powie ;) ) Trochę błoto było ale naprawdę cieplutko...tak jak piszesz czuć wiosnę :D

No też tak myślę , że oczekiwania były małe bo i nie planowałem tylu rzeczy ale jak mus to mus co tydzień sie tego nie robi ;) A z tymi obrotami może masz zapłon opóźniony ? Znaczy chodzi mi że pompa pod nieodpowiednim kontem jest :) Znajomy w T25 przesunął o 4mm i przyspieszył zapłon ( jakoś tak to tłumaczył) spalanie wzrosło, cieżej palił i grzał się a potem zmienił aż za dużo i było właśnie mulenie :) Może to coś z tym ? :) A co do remontu - Pan który wydawał silnik twierdził, że 15 lat ma chodzić, z kim nie pogadać na razie chwalą zakład :) Znajomy chciał w 6180 robić, mechanik 10 tyś krzyknął i chyba sami będą robili znaczy tak jak ja bez angażowania jakichś większych specy :)

nei wiem jak jest, ale pompa jest ustawiona według znaków na pompie i przy obudowie;) zobaczę jak to jest gdy będe regulowal na boki;) miałem dzisiaj to robić ale tata mówił, że nic to nie da, ale warto spróbować;) ja też jak kiedyś będę robił remont silnika to sam będe rozbierał, dam blok i głowice do zrobienia i żeby mi tuleje wstawili a reszta samemu;)

Raczej to ma wpływ ;) No ja dałem to do zrobienia po ogledzinach okazało się że jeszcze tłok na wymiar potrzebny wiec musze jechać drugi raz, a że drugi pracownik od razu obejrzał i wyszło że wał tez do roboty to zabrałem wszystko i zawiozłem. Potem dostałem komplet uszczelek, tłoki i korbowody oddzielnie, nowe panewki i pierścionki. Złożyliśmy wszystko już teraz jeszcze przy wysprzęgliku tam te uszczelniacze ( 200 zł i guma na wierzch 170zł ) zostało założyć i zkręcić to do kupy. Trzeba się bujać bo śnieg nadają a C-360 może nie dać rady :D

Konkretnie Ci nie powiem bo nie widziałem nawet faktury - tata ją wziął ;) Za wszystko wyszło 3800 z vatem jak pamiętam a jeden zestaw naprawczy ( tulej,tłok pierścienie) 280 angielski a tureckie były chyba 260 jak nie 240 :) A oddzielnie jeszcze olej, płyn chłodniczy i wysprzeglik duży wkład mają bo tak było by sporo mniej wydatków a i roboty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v