Skocz do zawartości

Ursus C-360


Lukash3060

Odpoczynek po dwóch kursach z obornikiem :) Na drogę pod górkę rwała do gołej ziemi/ asfaltu i szła bez łańcuchów :) W poniedziałek pewnie uruchomię MF :)


Rekomendowane komentarze

Jak tak patrzę na te zimowe fotki to się zastanawiam czy ja nie mieszkam w jakimś innym kraju :D U mnie dzisiaj cieplutko i bezwietrznie...cały dzień w jednej bluzie przechodziłem aktualnie +8C :D Na Podkarpaciu normalnie wiosna :lol:

 

Ferdek już po remoncie?

Odnośnik do komentarza

U nas zimno, więcej prądu na farelkę poszło niż na oświetlenie bo wieczrami składałem silnik (2 dni) a temp nawet -10 :) ( Północne Mazowsze ) :) No po remoncie dziś wszystko złożyłem , teraz tylko zjechać to do kupy i kable założyć , wymienić przy wysprzegliku tam takie gumy wszystko jest tylko czekam na mechanika bo sam nie chcę czegoś źle zrobić choć pewnie bym to złożył i sam :) W poniedziałek wieczorem odpalę raczej :)

Odnośnik do komentarza

prorok w której części podkarpacia mieszkasz ?? Bo ją też mieszkam na Podkarpaciu okolice Jasła i u mnie już ptaki ćwierkały ;d gdyby nie kalendarz to pasowało by siać ;d lukash3060 super sprzęt 5 leci i powodzenia w remoncie ;)

Odnośnik do komentarza

U mnie ciepło było w buzie chodziłem ja swojego jutro wieczorem odpalę bo już dłuższy czas stoi bo w poniedziałek po metry do lasu trzeba jechać.

Odnośnik do komentarza

@Lukash3060

 

To i tak chyba względnie jak na taki jak by nie było dosyć poważny remont i to w ciągniku tej klasy..jak by nie było w głupiej 60 remont silnika potrafi wynieść ponad połowę tej sumy...jak nie więcej..

 

@Assasin

 

Ja mieszkam w okolicach Krosna..dokładniej Iwonicz(jeśli coś Ci to powie ;) ) Trochę błoto było ale naprawdę cieplutko...tak jak piszesz czuć wiosnę :D

Odnośnik do komentarza

u to trochę koszty wzrosły;) ja mojemu dawałem pompę paliwową do sprawdzenia i nie mogę dojść czemu nie chce się wkręcać w obroty jak powinien;/

Odnośnik do komentarza

No też tak myślę , że oczekiwania były małe bo i nie planowałem tylu rzeczy ale jak mus to mus co tydzień sie tego nie robi ;) A z tymi obrotami może masz zapłon opóźniony ? Znaczy chodzi mi że pompa pod nieodpowiednim kontem jest :) Znajomy w T25 przesunął o 4mm i przyspieszył zapłon ( jakoś tak to tłumaczył) spalanie wzrosło, cieżej palił i grzał się a potem zmienił aż za dużo i było właśnie mulenie :) Może to coś z tym ? :) A co do remontu - Pan który wydawał silnik twierdził, że 15 lat ma chodzić, z kim nie pogadać na razie chwalą zakład :) Znajomy chciał w 6180 robić, mechanik 10 tyś krzyknął i chyba sami będą robili znaczy tak jak ja bez angażowania jakichś większych specy :)

Odnośnik do komentarza

nei wiem jak jest, ale pompa jest ustawiona według znaków na pompie i przy obudowie;) zobaczę jak to jest gdy będe regulowal na boki;) miałem dzisiaj to robić ale tata mówił, że nic to nie da, ale warto spróbować;) ja też jak kiedyś będę robił remont silnika to sam będe rozbierał, dam blok i głowice do zrobienia i żeby mi tuleje wstawili a reszta samemu;)

Odnośnik do komentarza

Raczej to ma wpływ ;) No ja dałem to do zrobienia po ogledzinach okazało się że jeszcze tłok na wymiar potrzebny wiec musze jechać drugi raz, a że drugi pracownik od razu obejrzał i wyszło że wał tez do roboty to zabrałem wszystko i zawiozłem. Potem dostałem komplet uszczelek, tłoki i korbowody oddzielnie, nowe panewki i pierścionki. Złożyliśmy wszystko już teraz jeszcze przy wysprzęgliku tam te uszczelniacze ( 200 zł i guma na wierzch 170zł ) zostało założyć i zkręcić to do kupy. Trzeba się bujać bo śnieg nadają a C-360 może nie dać rady :D

Odnośnik do komentarza

ja u siebie jedynie będe górę robił, głowica, tłoki, tuleje i pierścienie;) panewki zostaną te same na każdym korbowodzie i pare lat pochodzi;) skoro kontrolka oleju gaśnie w trakcie odpalania;) ile płaciłeś za regeneracje głowicy, za zestawy naprawcze i za wstawienie tego?:)

Odnośnik do komentarza

Konkretnie Ci nie powiem bo nie widziałem nawet faktury - tata ją wziął ;) Za wszystko wyszło 3800 z vatem jak pamiętam a jeden zestaw naprawczy ( tulej,tłok pierścienie) 280 angielski a tureckie były chyba 260 jak nie 240 :) A oddzielnie jeszcze olej, płyn chłodniczy i wysprzeglik duży wkład mają bo tak było by sporo mniej wydatków a i roboty.

Odnośnik do komentarza

e to jeszcze drogo nie wyjdzie mnei jak coś;) bo jak liczyłem naprawy to za blok i głowice chce gościu ok 800zł z wstawieniem tulei;) do tego części i w 3 może się wyrobi;)

Odnośnik do komentarza

Zawsze zapasu trochę trzeba liczyć :) Teraz muszę sie za turem rozejrzeż do niego ale nie wiem z tych naszych "polskich" który w miarę będzie cenowo i jakościowo :)

Odnośnik do komentarza

wiadomo coś trzeba na mieć w zapasie kasy;)

ja bym Ci proponował jakiś zagraniczny używany;) za tą cene co tu kupisz gołego nowego to znajdziesz w idealnym stanie używkę i pełne wyposażenie byś kupił do niego;)

Odnośnik do komentarza

Powiedz to mojemu tacie ;) Też byłem i jestem tego zdania ale nie ja płacę ;) Prasę też muszę przehandlować choć szkoda mi tej bo praktycznie nic nie dołożyłem do niej przez te 3 lata i nie miałem żadnej awarii :)

Odnośnik do komentarza

musisz mu pokazac kilka polskich ładowaczy połamanych;d na mojego zadziałało;d

ja tez myślę prasę sprzedać, bo mam sipmę i tylko stoi już chyba 5 sezon;) a w najbliższym czasie musze siewnik do zboża kupić a rozsiewacz amazone;;)

Odnośnik do komentarza

ja poznaniaka sprzedałem i ciągle poluję na amazone;) ale, że mieszkam w najdroższej części Polski to ciężko coś znaleźć w dobrej cenie;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v